Mi-a telefonat ieri unul din cei 19 consilieri ai Primului.

„L-ai citit pe Iulius Fucik?”, mă-ntreabă .

„Da, l-am citit”, îi răspund.

„Atunci n-ai încotro, va trebui să fii vigilent.

Nu uita, Primul este tractorist şi ar putea într-o zi să te…transporte pe-un lan incendiat de maci.”

Tac!

” Ţine minte, Primul este tanchist şi ar putea într-o zi să te … plimbe niţel cu tancul.”

Tac!

„Ai grijă, Primul este boxer şi ar putea într-o zi să te…iniţieze în box”.

Tac!

„Ascultă, Primul este halterofil şi-ar putea într-o zi să ia… în braţe întreaga Moldovă şi s-o ducă direct în… Europa.

Cine ca cine, dar tu n-ai cum să nu ştii că Primul cînd promite nu prea-şi onorează promisiunile, dar cînd nu promite, la sigur, ceva se întîmplă…

Ştii tu ce am în vedere …Şi în auz!!! ? Ai înţeles ???”

Am încremenit pe loc.

Mi-a luat piuitul unul din cei 19 consileri ai Primului.

Şi-atunci de frică-am început să…scriu.

/Sfîrşitul /ne/ va urma/

