Ascult partea a 6-a, a 8-a, a 13-a   din convorbirile interceptate și-așa-mi vine cîte-odată să dau cu cuțitu-n piatră, din piatră să  iasă foc…

Vedeți linkul acesta: http://unimedia.info/stiri/audio-scandal-uriaS-interceptari-telefonice-distribuite-pe-email-57468.html

Dar acesta? http://www.youtube.com/watch?v=NtTRllupbO0&list=PLKPKswEqGasD1JNIVhf8zKMP1dBgV2sBb

Cîtă mizerie umană, cîtă bătaie de joc față de omul sărman, care se spetește în 10 direcții ca să-și poată plăti energia termică și dreptul la o pîine mai bună, iar Vicolii și Vicolele  din țara lor nu mai pot de lux și minciună.

Banaruc  vineri zice că cei 600 000 lei din sertarul mesei din Guvern sunt de la nunta lui din mai 2012.

Ieri, după ce-au rîs și cîinii de cele auzite,  și-a schimbat macazul. Zice că banii  sunt strînși pentru vindecarea maicii sale.

Ieri, madam Vicol turuia  că Mecedesul de 100 000 euro nu e  al ei, nici al soțului ei, ci al unei rude de peste hotare, care se plimbă cu el doar la 8 martie și 23 februarie.

Spre seara zilei de ieri dau de linkul:    http://unimedia.info/stiri/audio-partea-6-vicol-catre-nasul-sau-mi-am-luat-o-masina-beton-57486.html, din care chiar Vicol, signorul,  se laudă cu noua sa achiziție, în care a băgat de toate.

Lume de doi bani , care huzurește în castele și mașini de milioane, avînd un salariu  de tocmai 6 mii lei !

Prima reacție la ascultarea acestor imprimări audio  e că PLDM e un partid diavolesc, mai  antiuman  decît PCRM!

I.Dialogul Filat—Vicol

Vicol îi linge papucii,la fiecare ordin al lui Filat, Vicol zice numai: „Da,Șăfu”, n-are loc de alt cuvînt, dictatorul Filat e în monolog feroce, îl întrerupe imediat cînd Vicol ar vrea să se disculpe. Spre final Filat  ordonă și suma amenzii ce trebuie aplicată  unei Companii  germane –20 mii lei, nu 500 000 cît cerea inițial Vicol, din considerentul implicării Anhelei Merkel în treaba lui Vicol, care-l sună pe Glavnîi “și-l freacă”.  Filat nu uită să-l trimită pe supusul lui la origini, chiar dacă Vicol încearcă să-l convingă pe Dictator că el a vorbit în birou la Andrian(Gavrilița) din Guvern.

Gavrilița și Alaiba  sunt doi bloggeri ce lucrează în Guvern și pe banii poporului îl beștelesc pe Lupu, Plahotniuc, Ghimpu, Chirtoacă și Șalaru.

La ordinul lui Filat, probabil, nu plătesc nici măcar pentru găzduirea blogurilor  pe portalul de știri, unde își publică creațiile filateliste, lustruindu-i fesele Șăfului lor pînă la străluminare.

Spre deosebire de alții, care achită 800 euro anual pentru publicarea pe site.

–Bine, Șăfu!-concluzionează Vicol.

–Fă așa cum ți-am spus– i-o trîntește Filat și dispare.

II-III. Dialogul Filat–Vicol

Vicol e somat să lichideze imediat postul fiscal de la o firmă de producere a băuturilor spirtoase din Alexăndreni, Sîngerei.

–Pune posturi fiscale la cei care nu-s de-ai NOȘTRI, dar la firma cutare dă-i oleacă de raslablenie, adică să o protejezi.

–Bine, Șăfu!—a cotcodăcit pe loc executorul.

Filat revine și-l ceartă pentru neexecutarea poruncii referitor la aceeași firmă.

–Nu-mi crea mie probleme în plus, eu și așa am suficiente.

–Am înțeles!-a zis Vicol.

IV. Cecan-Vicol

Șeful CEC, ieri—comunist, azi—pldm-ist, se arată  enervat de controalele lui Vicol la niște băieți de-ai lui, care produc și ei alcool.

–Vezi să fie în regulă!—a tunat Cecan,  aflat în călătorie peste hotare.

–Haraso!-a reușit să mai spună Vicol.

V. Vicol-Loghin, șef Fisc Hîncești, șef PLDM din Raion

Telefonat, în timpul serviciului, șefului Fiscului din Hîncești  i se poruncește să facă tot posibilul ca masele să fie foarte bine convinse, fiindcă TREBUIE ca toată Moldova să fie VERDE.

E clar că PLDM demult e în campanie preelectorală. Vicol face des referire la  Andrian (Gavrilița) și Dorin(Recean), care sunt pilonii  de bază din stafful  PLDM-ului.

Tot Vicol îl obligă pe Loghin ca acesta să-i oblige, la rîndul său, pe toți subalternii lui să scrie cerere de demisie, dar să muncească în continuare, iar în caz de neloialitate față de PLDM să le fie semnată cererea de demisie din sertarul șefului PLDM-ist.

“Toată lumea trebuie să vină la mine, iar dacă vor călca pe bec—să plece imediat!

Moldova trebuie să fie toată VERDE, e clar?

Să nu vă uitați stranno la mine, dle Loghin, noi cu mata sîntem mai mult decît neamuri. Mata n-ai să semnezi cerere de demisie.

Fă tot ca mediile de afaceri din Hîncești să fie cu noi. Mult nici n-a mai rămas. Degrabă începe CAMPANIA!”

Această metodă inumană  aparține lui Streleț?

Era doar toamna anului  2012! Și ei deja vorbeau despre CAMPANIA ELECTORALĂ!

Apropos, Filat  minte  că se gîndește la un Acord pentru AIE-3, dar, de fapt, e cu un picior în alegeri din 2012!

VI. Vicol—Gudima- un Subaltern

Cel arestat pentru 20 de zile dă ordin acestora să culeagă probe referitor la firmele lui… Plahotniuc și să i le prezinte cît mai repede. Spune și de la care persoane se poate obține așa ceva.

 VII. Streleț-Vicol

Șeful fracțiunii parlamentare a PLDM  din Blin nu-l mai   scoate pe Vicol.

Îl previne că  înainte de a acționa pentru demisia celor ce nu-s AI NOȘTRI să vină la partid și să discute fiecare caz în parte. Din cauza lui Ghimpu.

–Deja Ghimpu-mi face probleme.

–Bine, Șăfu, să trăiți.

–-Blin, Colea, da nu-n 3 zile să-mi dai nota cum s-o dăm afară pe șefa de Fisc Rîșcani, care plînge în fața lui Ghimpu.

Vă dați seama ce animal fără suflet e acest deputat, care  fugărește din funcție orice femeie, dacă nu depune cerere la PLDM!

VIII.Vicol-  bloggerul Gavrilița, cel dintre  fesele lui Filat

Acesta aranjează rezolvarea problemei investitorului german de la Bălți și e instruit cum trebuie să transfere vina Fiscului pe seama Ministerului Economiei, adică spre PD.

Tot acolo pun la cale cum să lovească mai bine în  firmele lui…Plahotniuc!

Limbajul de 2 bani îi caracterizează  pe ambii slujbași, care sunt pregătiți pentru început să AMORTIZEZE situația si să dea mesajul MOALE.

Totuna pute, cum n-ai da, Bietule clown Gavriliță!

IX. Vicol-Valentina, șefa de FISC din Ocnița, șefa PLDM din raion

O doamnă foarte lăudăroasă, ea turuie  despre sine că toți o vor președinte de raion, și consilierii PLDM și cei din PD, și Papa de la Roma, inclusiv.

Îl roagă pe Vicol să-i păstreze postul, în caz că devine șefa raionului.

Se jură că datorită ei partidul înflorește la Ocnița.

–Dvs sunteți de-a NOASTRĂ, numai să veniți la mine să vedem pe cine punem în loc.

–Filat mă iubește tare puternic, mă ridică în picioare la Consiliul Politic Național, și mă  laudă prăpăd.

–-Dvs sunteți mama și tata la Ocnița! Noi trebuie să fim de-ai NOȘTRI și să ne implicăm prin Fisc foarte serios în alegeri. Sînt obligat să vă acord tot suportul pe linie politică. Eu trimit de aici grupa dacă apar probleme!!!

Discuție aiurea-n tramvai de 30 de minute.

–-Eu nu dau voie la ai NOȘTRI să-și bată joc de ai NOȘTRI, chiar dacă se-ntîmplă ceva rău. Eu voi hotărî totul și veți avea suportul meu personal, indiferent de situație. Eu voi vorbi personal cu Premierul.

–Dl Bodarev(?) vine mîine la noi.

–-Spuneți-i c-ați vorbit cu mine și cu Eugen Sturza(consilierul principal de stat al lui Filat).

Din decembrie voi face vizite prin republică. Pe la șăfi. Să-mi  demonstreze că-i susțin pe ai NOȘTRI pentru totdeauna!!! DVS stați liniștită, eu am să vorbesc cu SECURITATEA să nu caute păduchi pe la DVS. Am să le spun să caute la ALȚII.

–Eu muncesc tare mult. Pe mine mă vrea tot raionul. Și mi-i greu.

–-Da ce,  credeți că eu-s bucuros de funcția asta? Sînt și sîmbăta și duminica la serviciu.

NOI nu trebuie  să dăm înapoi. Să nu fim slabi. Știți cîți stau și așteaptă o SLABINKĂ?

–-Amu, Doamne, Ferește ce organizație are PLDM la Ocnița, în frunte cu mine!

X. Filat—Vicol

Al Dvs, Vlad Filat îl impune pe Vicol să fie presat  cu amenzi omul de afaceri, Dmitri Constantinov, tot el președintele Parlamentului  din Găgăuzia.

–-Cînd îi blochezi contul?

–-Mîine.

––Mîine să-mi raportezi că ia-i blocat contul!

–Am înțeles.

XI. Recean–Vicol

–- Rezolvă problema ceea. Dacă el o greșit, Colea, eu personal îl trăsnesc față de tine. Harașo?

–Da, să trăiți!

XII. Recean–Vicol

10 decembrie 2012

– N-ai rezolvat ce te-am rugat COLEGIAL! Eu am să-l trăsnesc personal pe acela. Eu am să discut subiectul ăsta, inclusiv cu Primul ministru. Vezi ce fac oamenii tăi. Dacă există problema asta adă-l și eu am să-l trăsnesc cu capu’ de asfalt, cu capu’ de perete!

Eu am vorbit cu Primul ministru să punem capăt chestiei astea. Nu le mai fă control frontal din 2008 pînă în 2012.

–-Da, am înțeles, Să trăiți!

XIII. Streleț-Vicol

-Despre noul șef de la Fisc Bălți ai vorbit cu Șăfu?

–N-am avut ocazia.

–Eu zic să așteptăm să se întoarcă și CHIRIL ca să discutăm împreună.

Vicol afirmă că PD e vinovat de cazul investitorului german din Bălți.

–Clar, zice Streleț.

Se declară că pentru  orice angajare e absolut necesară și o recomandare de la Dorin(Recean).

Să fie adevărat că în PLDM de la o vreme Filat e doar administrator?

Concluzia

e una:  Filat și exponenții lui din aceste imprimări audio sunt niște UCIGAȘI ai libertății și-ai democrației Moldovei.

Care sunt  traficanți și de țigări, și de influență! La telefon!

Care amenință, terorizează, dau ordine cui să-i fie blocate conturile și de la cine să ridice postul fiscal permanent, pe cine să-l controleze și pe cine nu.

Care au transformat Fiscul, Vama și MAI-ul în 3 bîte de luptă contra celor ce nu-s de-ai NOȘTRI!

Tot ei, pldm-iștii,  își permit în orice clipă să dea cu capul de asfalt și de perete pe oricine nu li se supune lor.

Nu știu ce mai gîndiți Dvs.

Dar eu, personal,dle Schuebel,   mă tem să mai trăiesc în astă “Țară!”

P.S. Despre cît de ilegale au fost interceptările rog să-l întrebați pe pesticidul Strelets.

Ce-ar face  Prim-infractorul  Filat  fără de-o asemenea  umbră?

