Nu știu alții cum sunt, dar eu de la 30 mai pînă azi nu mai pot de-atîta fericire oferită dezinteresat de  echipele lui  Corman, Leancă și Hadîrcă.

Sunt atît de bucuros că nu mă încape vreo haină.

Mă simt atît de minunat c-am și uitat cum mă cheamă.

Parcă m-am teleportat în alt univers…politic, social, economic și cultural.

Parcă am uitat să mai critic pe cineva, văzînd în cele două partide democrate și-ntr-un Consiliu de reformatori  numai  valori, numai icoane făcătoare de minuni,  numai maci în floare și  nici un spin de rușine.

Ceea ce pînă la 30 mai 2013 îmi era lesne să  afirm  acum parcă mîna se împotrivește și nu cutează să scrie ce a mai mîzgălit  tot ea, pînă la acea dată.

Gabar a murit, dar  el Încă nu știe, zice  un ghimp.

Luleancă s-a născut, dar el Încă nu s-a convins de aceasta, triluie doar în gînd   un patriot român.

Care la Alba Iulia mi-a spus că Oleg Vor On In demult are afaceri în România cu un lider liberal de la Chișinău.

  Cică din 2009 Vor On In jr  și-ar fi conservat toate șantierele din semiMoldova și  doar în Patria-mamă  ar construi  zgîrie-nori  în valoare de 2 miliarde dolari.

 Cică datorită susținerii  unor toromaci  bucureșteni  fiul președintelui  comunist de ieri ar  mai fi beneficiat  în acest scop  și de credite  pentru tineret , pentru 20 de ani, pentru doar  2 % anual.

Cică de aia comuniștii și liberalii conservatori  ar și rămîne în opoziție…comună.

Cică de aia s-ar compătimi la tot pasul și ar avea relații  mai mult decît cordiale.

Cică de aia comuniștii tac despre un deputat liberal, care ar monopoliza piața farmaceutică din capitalie.

Cică mașini de 600 000-1 milion de dolari ar avea mai mulți deputați și miniștri liberali, mașini  înmatriculate pe alte nume și prenume, evident.

Cică dacă vreau îmi poate prezenta saci burdușiți cu dovezi.

Cică în numele Unirii, Reunirii și RăsUnirii celor două maluri de Prut ar fi făcute aceste matrapazlîcuri din banii statului și-ai mitei obligatorii, pe care de n-o dădeai fără „idealuri” rămîneai la guvernare.

Acum și pururea, și-n vecii vecilor. Fără Amin!

Baliverne!!!, îi strig în față  celui din cale afară de informat.

Gogoși de adormit copiii!

Minciuni inventate de comuniști, cu scopul de-a lovi în copiii foștilor conducători comuniști: Natalia Gherman, Chiril  Lucinski, Valeriu Ciubuc, Oleg Vor On In  etc.

Provocări! Șantaj! Discreditare aiurea! Compromat de doi bani! îi arunc la plecare patriotului cu pricina, fiind de la 30 mai convins irevocabil că cei 58 de deputați  moldoveni  ce-au pus de-o nouă Alianță  europeană la Chișinău nu pot fi nici în somn hoți, șmecheri, ipocriți, mafioți, contrabandiști, corupți, condamnați  civil și penal, idioți, curvari, bețivi, escroci, trădători, criminali, gravizi de sine  și minciunoși.

Precum au fost predecesorii  lor din defuncta sub cer Alianță!

