Miercuri, spre seară, am fost telefonat de Andrei de la nr. de telefon 523174.

Dînsul e reprezentant al PLDM Botanica.

Mă întreabă dacă primesc  în cutia poștală felicitări cu  ocazia zilei de 23 februarie,  8 martie, de Paște, de 9 mai, de 1 iunie etc.

Îi spun că de pe la 8 martie 2012 nu prea sunt fericit cu asemenea pomeni.

Îi spun că ador acest partid, cu excepția miniștrilor săi, îngropați de vii în dosare penale, dar care se regăsesc în orice guvern cu sau fără Filat în frunte.

Dînsul mă mai întreabă dacă pot reconfirma calitatea mea de membru al PLDM-ului.

Am zis că nu sunt membru al foarte importantei formațiuni politice din 6 iunie 2010.

Am zis și brusc mi-a părut rău.

Mai ales acum, cînd coaliția PLDM-PD  are toate șansele să devină una eternă.

Una cu adevărat națională, europeană, și pe care ne-a dăruit-o însăși Divinitatea.

Ca să-l  parafrazez pe sir Ghimpu, acest  mister Bin al politicii moldovenești  de carton.

