S-a schimabt guvernul, dar tot același a rămas.

A plecat Filat, dar sosia  lui  a rămas să-l suplinească pe mai departe.

 Iei Gangsterul de Lăpușna a fost  întrebat de un grup de  deportați  dacă pentru el  ziua de 28 iunie e zi de eliberare sau de ocupație?

Gangsterul, ca un curajos sadea, a zis franc :“Să  ajungem mai întîi”.

Luleancă  îi propune colegului de facultate românească a lui Filat, adică  lui Tîcu, să completeze o listă a transfugilor din PL  și să scrie cerere de aderare la  PLDM  dacă vrea să  rămînă  ministru al tineretului și sportului  pentru veșnicii.

Țîcu zice că arhicunoscutul  caz Manolache, prieten cu un Cernomaz, prieten cu  un  Lupcinski, l-a convins  că în R. Moldova  justiția nu functionează.

Greșeală, dle Țîcu!

Funcționează, funcționează și-ncă ce mai funcționează!

În favoarea  șopîrlelor pldm-iste doar!

În R. Moldova, pentru cine nu știe,  trebuie să repetăm că  justiția e  responsabilitatea strictă a PLDM-ului, adică a lui Gabar Kantovici  Filat,  prin judecătorii de țarc Arnaut,  Doagă, madamele  Oprea și Filincova, un Gordilă, un Timofti(Vladimir) și-o Climă total  nefavorabilă  Adevărului , cu toții aflați  la cheremul oamenilor lui Gabar.

Cu toții sunt Poloboace fără nici o DOAGĂ morală, satrapi ai Dreptății, care se prostituează în fața oamenilor lui Filat pentru un nou castel, pentru un nou lot de pămînt, pentru un nou milion!

Ori luLeancă–ori Filat, mi-am zis, tot un drac și m-am dus undeva să mă jelui.

Jelui-m-aș, dar am cui?

Jelui-m-aș Domnului!!!

Să vă pedepsească, condamnîndu-vă  și pe voi, judecători-arnăuți, judecători-poloboace fără o doagă, mi-ni-mum, care precum Juju, cățel docil, faceți sluj  cu două labe întinse spre Filat.

Da, da, spre Filat!

Adevăratul proprietar al celor 4,5 milioane de robi ai semiMoldovei!

doamne fereste:))

