jos_cenzura

STIMATE DOMNULE  DUMITRU ŢÎRA,

ÎN STATUL  ĂSTA AL LUI GABAR, LULEANCĂ  ŞI-A  CIOCĂNITOARELOR ÎNVERZITE DE-A BINELEA  NU  SE POATE  SĂ SCRII NICI MĂCAR PAMFLETE  DESPRE EI.

FIINDCĂ CURVELE DE TOT FELUL SE REGĂSESC ÎN  TOT CE SCRIU.

CUM A FOST ŞI ÎN CAZUL NEVINOVATULUI PAMFLET DIN 9 IULIE, CARE ÎN DIMINEATA ZILEI DE  10 IULIE, LA COMANDA CELOR DOI EROI NEUITAŢI DE MINE, CU TOATĂ SAUNA LOR, A FOST ŞTERS DE MAIA VISTERNICEANU, DIRECTOR VOXPUBLIKA.

TREBUIE  SĂ VĂ SPUN CĂ ÎN ULTIMELE  3 LUNI AM AVUT PROBLEME LA ORICE MATERIAL NOU, CARE NU SE  PUBLICA PE VOX, CICĂ DIN CAUZA TEHNICII.
ŞI ACEASTA BARBARIE MI SE ÎNTÎMPLA DOAR MIE!!!

DVS  AŢI ŞTIUT.

IATĂ CĂ ACUM, DUPĂ SCHIMBAREA LA FAŢĂ A PLATFORMEI, CHIPURILE LIBERE, S-A DESCOPERIT O NOUĂ-VECHE METODĂ DE-A ŞTERGE MATERIALELE  CE INCOMODEAZĂ FAUNA DE LA GUVERNARE.

ACUM S-A REVENIT LA CENZURA DE ODINIOARĂ!

DREPT DOVADĂ CĂ TOATĂ PRESA E ÎN BUZUNARELE CELOR DOI EROI PREFERAŢI AI MEI E ŞI ACEASTĂ ACŢIUNE MÎRŞAVĂ SUB TOATE ASPECTELE, CARE S-A PRODUS IERI, DESPRE CARE EU AM AFLAT ABIA AZI, FIIND ÎNTREBAT DE-UN CITITOR  DE CE, CUM ŞI UNDE A DISPĂRUT , REPET, PAMFLETULhttps://traianvasilcau.wordpress.com/2013/07/09/o-vrabie-penita-si-filata-tot-la-malai-viseaza-ne-ncetat/.

ÎL CAUT AZI.

PE BLOGUL MEU DE PE UNIMEDIA ESTE, PE COMMENT-ESTE, PE FACEBOOK-ESTE.

ŞI NUMAI PE VOXPUBLIKA-NIMA, VORBA MAMEI MELE.

I-AU ŞI-I SCRIU MAIEI VISTERNICEANU.

CARE E ŞI JUDECĂTOR, ŞI PROCUROR, ŞI CENZOR!CONCOMITENT!

TREI ÎN UNA!

IATĂ CE-AM DISCUTAT.

către mine
Salutare, Maia. Ma intreaba in scris acum un comentator unde e un materila de-al meu de acum cateva zile. Era acesta. Eu nu l-am sters. Sa fi intervenit cenzura pe Vox?http://vox.publika.md/politica/o-vrabie-penita-si-filata-tot-la-malai-viseaza-ne-ncetat-503631.html
Nu s-a inventat nicio cenzură
e o chestie prevăzuta in regulament
Adica eu sa fi instigat la ura prin pamfletele mele?
Eu scriu pamflete, nu investigatii
am mentionat in mesajul de ieri despre ce e vorba
care mesaj?(MESAJELE DE LA EA NU LUMINEAZĂ, E ŞI AICI UN SECRET(n.n.))
vedeti mai sus va rog
eu v-am atentionat ca articolul va fi sters
cred ca nu ati citit mesajul
Acum l-am citit, dar in cazul acesta trebuie sa nu mai scriu deloc, pentru ca pamfletele mele sunt pline de Anhele si altele, care au fost publicate ani buni. Multumesc , voi scrie despre asta si voi lua o decizie in acest sens.
Sfârşitul conversaţiei
ASTFEL  SUNT CONSTRÎNS SĂ RENUNŢ LA UNELE TEME, CARE DERANJEAZĂ  ENORM UNELE SPECIMENE DE SEAMĂ ALE PROSTITUŢIEI POLITICE LA BASARABENI.
ASTFEL SUNT IMPUS SĂ NU MAI SCRIU DECÎT POEZII ŞI PAMFLETE DESPRE GHIMPU, LUPU, PLAHOTNIUC, CORMAN ŞI GATA???
ASTFEL MI SE CERE SĂ RENUNŢ LA IMAGINAŢIE, UITÎNDU-SE CĂ PAMFLET, CONFORM DEX-ULUI ÎNSEAMNA:
PAMFLÉT, pamflete, s. n. Specie literară (în versuri sau în proză) cu caracter satiric, în care scriitorul înfierează anumite tare morale, concepții politice, aspecte negative ale realității sociale, trăsături de caracter ale unei persoane etc. – Din fr. pamphlet.
Sursa: DEX ’98 (1998) | Adăugată de valeriu | Semnalează o greșeală | Permalink
PAMFLÉT ~e n. Creație publicistică (în proză sau în versuri) de proporții reduse, cu caracter satiric, în care sunt biciuite aspectele negative din viața societății. /<fr. pamphlet
Sursa: NODEX (2002) | Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală | Permalink PAMFLÉT s.n. Scriere satirică în proză sau în versuri în care sunt înfierate atitudini, fapte, concepții negative. [< fr., engl. pamphlet, cf. gr. pan – tot, phlego – a arde].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink


PAMFLÉT (‹ fr.; de la n. pr. Pamphilet, numele unei comedii din sec. 12) s. n. Specie literară în versuri sau în proză, cu pregnant caracter satiric, atacând, într-o tonalitate violentă și agresivă, atitudini și trăsături de caracter, concepții și realități sociale, politice, religioase, morale ș.a. Au scris p.: Voltaire, Switt, iar în literatura română N.D. Cocea, T. Arghezi, G. Bogza ș.a.
Sursa: DE (1993-2009) | Adăugată de blaurb | Semnalează o greșeală | Permalink

SE PARE CĂ  NUMAI LUI GABAR KANTOVICI FILAT, LUI GURIE LULEANCĂ ŞI UNOR CIOCĂNITOARE DE SERVICIU  NON STOP NU LE E CLAR CĂ EU COMIT PAMFLETE ŞI NU MATERIALE DE INVESTIGATIE, GAZETĂREŞTI, în care” sunt vizate persoane şi anumite lucruri despre ele, fără a demonstra acest lucru”(sentinţă pronunţată de judele Maia Visterniceanu ieri).

STIMATE DOMNULE DUMITRU ŢÎRA,

ÎN ULTIMUL TIMP AU PLECAT PREA MULŢI BLOGGERI DE PE VOXPUBLIKA.

CENZURA ESTE TOT CE-AU INVOCAT EI.

CENZURA  DE TIP COMUNIST E TOT  CE RECLAM ŞI EU.

ÎN ACEST SENS, VĂ ANUNŢ CĂ DACĂ NU SE REPUNE PAMFLETUL ŞTERS LA LOC ŞI NU MI SE ADUC SCUZELE DE RIGOARE ÎN TERMEN DE  2 ZILE, ÎMI VOI REZERVA DREPTUL DE-A NU MAI PUBLICA NICI UN RÎND PE ACEASTĂ PLATFORMĂ DE COMENTARII, BLOGURI ŞI OPINII A PUBLIKA.MD

CU PROFUNDĂ INDIGNARE,

TRAIAN VASILCĂU,

SCRIITOR

 
