La 5 februarie curent am publicat o scrisoare deschisă adresată ministrului de interne Recean, șefului  de SIS Balan și procurorului general interimar de atunci, Pîntea.

Mă refeream la multiplele amenințări, inclusiv  cu moartea ce mi s-au adus la telefon, la mail, pe bloguri, la comentarii și în fața blocului unde locuiesc, acestor amenințări fiind supusă și soția mea.

Iată materialul: https://traianvasilcau.wordpress.com/2013/02/05/in-caz-ca-se-va-intimpla-ceva-cu-mine-si-familia-mea-sa-nu-ziceti-ca-nu-v-am-spus/

Am publicat scrisoarea deschisă pe mai multe site-uri.

N-a reacționat absolut  nimeni!!!

Nici oamenii lui Recean, nici angajații vigilenți ai lui Balan, nici Pîntea.

Tăcere colectivă generală!!!

Am mers eu și soția mea, din proprie inițiativă, la sectorul de poliție Botanica.

Am depus petiție și probele din telefon, mail-uri, de pe bloguri, din facebook etc.

După 26 de zile MAI-ul prin Comisariatul de poliție Botanica  mi-a răspuns așa:

Vă informăm, că cererea Dumneavoastră privind amenințarea cu răfuiala fizică și defăimarea onoarei și demnității de către persoane necunoscute prin  intemediul unor saituri de internet, a fost examinată  în cadrul Comisariatului de Poliție  al sectorului Botanica, municipiul Chișinău.

Ținînd cont că defăimarea demnității Dumneavoastră este o contravenție  prevăzută de art.69 al.2 Cod Contravențional, Vă informăm, că pînă la momentul actual nu a fost posibil de stabilit  identitatea necunoscuților. Odată cu stabilirea lor, ei vor fi supuși răspunderii conform legislației în vigoare.

Referior la saitul de internet www.tryanus.wordpress.com, Vă informăm că nu este posibil de stabilit posesorul acestui sait, reieșind din Legea nr..133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

La fel Vă comunicăm, că în caz că va exista pericolul realizării amenințărilor aduse în adresa Dumneavoastră, ne vom conduce conform prevederilor art.274 Cod Procedură Penală.

Cu respect,

Comisar,

Colonel de poliție Serghei Paiu”.

Vedeți cîtă atenție și bun-simț  față de familia mea?

Le-am dat adresele de mail, IP-urile de identificare, chiar unii operatori de internet etc., și de la 28 februarie 2013 tot aștept să fie prins măcar unul dintre ei.

Iar în cazul celor 3 presari de la JurnalTV  pentru o amenințare din numai 3 cuvinte peste doar 2 ore au intervenit ofițerii MAI, autosesizîndu-se și căutîndu-i  pe cei amenințați, iar peste 3 ore SIS-ul a sărit ca ars, remițînd presei o ditamai declarație  de 500 metri pătrați, de parcă fusese organizat un atac terorist la adresa lui Gabar, cel puțin.

Asta cum se numește, dlor Timofti, Leancă și Corman?

Dreptate selectivă?

Grijă față de unii jurnaliști  în detrimentul altora?

Sau cum?

Stimate domnule ministru Recean,

Stimate domnule șef de SIS Balan,

Acum  vă adresez în mod deschis o nouă rugăminte.

O simplă de tot rugăminte.

Sunt amenințat continuu cu răfuiala fizică pe blogul meu de pe VoxPublika.md de cineva  ascuns după mai multe e-mailuri.

Dețin adresele de mail și de IP, după care se ascunde  una sau mai multe persoane  bolnave sau docile  unui partid, care, probabil,  sunt plătite  să mă defăimeze  în permanență, fără a fi trase  la răspundere de nimeni.

Vă dau adresele de mail, care sunt: nestiila@yahoo.com, trecator@yahoo.com, european@yahoo.com, timm@yahoo.com, ferdis@yahoo.com,  toate acestea au un singur IP: 178.7.1393, iar operatorul de internet îl aflați foarte ușor de la administratorul VoxPublika.

Chiar e așa  de greu de pus mîna pe niște persoane deplasate, care numai  la comentariile ultimelor două materiale de pe Voxpublika mă amenință  cu „răfuiala, cu judecarea la un tribunal european, cu izgonirea din Moldova”, mă fac “necinstita brută homofobă ipocrită, care da cu picioarele in legile si principiile europene, bucata de drojdie numita Maestru, antiroman ticalos, sugere placuta la Plohish, Maestrul mulsului mecanizat, o bucata de drojdie numita Maestru,  degradat moral ce scrie mizerii, platit de Plohis, pleaca si  nu mai veni vreodata, scrii pentru Ulinici, cu mintea creata, netoata, o mirsavie, l-ai vandut pe Christos, cu suflet vandut contra 30 de drahme, rahat, idiot, care asteapta bani de la europeni, p-a calului, curvulicea, care doreste sa-l mulga pe Plohis si Romania, maestrul ce primea plicuri  în 2010 de la Filea și acum primește de la Plohish, maestrul cu apucături de debil,  maestru turbat, care e cu naziștii și bolșevicii la braț, un tainic si jalnic homosexual, care trebuie dus  la tratament de denatificare” etc.etc.etc?

Chiar e imposibil de găsit criminalii?

Sau pentru a face dreptate și-n acest caz trebuie să lucrez obligatoriu  la JurnalȚopaFilat TV?

P.S. Aflu acum că site-ul denigrator www.tryanus.wordpress.com ar fi  opera comună a trioului proFilat: Luchianiuc-Pașa-Chironda, pe care-l administrează la indicația directă a lui Filat!

Apropo, primul dintre ei  face, nestingherit,  trimitere la acest site chiar pe pagina  sa de facebook.

Rog SIS-ul și MAI-ul sa verifice și acest lucru.

