paduche

Slavă Domnului că am ajuns ziua să cunosc și o madamă genială, cu creieri, vorba acesteia, deloc agramată și cu nume ortografiat corect în limba-n care pretinde c-ar scrie.

Faceți cunoștință: este maestrul-păduche din grădina moțopilor, zisa Ana Cazac.

Nu Cazacu, rețineți, ci doar Cazac.

Este jude, procuror, avocat, grefieră, mai pe scurt: unica femeie-disident dintre Bîcul și Nistrul lui Filat.

Și se dă cu plăcere celor din alte partide, cu excepția PD-ului, PL-ului(nereformat) și PCRM-ului.

Azi a ajuns rîndul meu să primesc lecții de la genitalitatea ei.

http://jurnal.md/ro/news/despre-propovaduitorii-de-valori-1155192/

Într-o frază păduchele de sex feminin  comite tot atîtea greșeli cîți ani are, dar asta n-o împiedică să urineze minciuni peste minciuni, fapt ce onorează orice păduche, fie el și din locurile mai puțin vizibile ale cazacilor.

Măreția Sa invizibilă afirmă că nu l-am criticat  pe tatăl ei, Vor On In, ceea ce e un fals.

Prostia Sa incomensurabilă croncănește aiurea că n-aș fi depus vreo cerere la MAI, SIS și Procuratură pentru amenințările proliferate la adresa mea de către fanii ei, în număr IMENS, evident.

Să  se intereseze mai bine la șefii acestor instituții și va afla c-am depus, de mai multe ori, doar că, spre deosebire de cererile fraților ei păduchioși de la Jurnalele MoȚopilor,  jalbele mele așa au și rămas fără răspuns.

Neghiobia Sa, în sfîrșit, recunoaște cine sunt cîntăreții  Țopilor, scriind că „Doar acest individ, executînd comanda stăpînului îşi permite să arunce zoi în topi, cum ar fi: Sergiu Mocanu, Vasile Năstase, Constantin Cheianu, Filat şi alţii care reprezintă ameninţare sistemului păpuşăresc…”

Pîrțotina mai declară că l-aș linge pe Plahotniuc, uitînd că ea, ca păduche de sex feminin, știe mai bine de la cine n-a supt dînsa pînă în prezent.

Sînge, clar lucru, că nu m-am gîndit la perversiuni.

Deși nu știu la ce mai gîndește Ana Cazac atunci cînd vomită asemenea versuri minunate: “S-a copt fructul din mine şi trebuie cules şi savurat cît e dulce şi mustos…”

Hai veniți, belaruși, și cazaci, și tunguși, fiindcă Ana v-așteaptă, cu prăsada ei coaptă!

Savuroasă, dulce și mustoasă, precum îi este și numele, și renumele-i lipsă, deocamdată, printre clasicii de pe Aleea scriitorilor din Chișinău.

Și cîte, și mai cîte scrie sugătoarea fidelă al lui Filat, Țopa și Mocanu.

Într-o limbă prădalnic-moldovenească, de care îmi era așa de dor ca de-un păduche dintr-o zonă nespălată de veacuri, de unde provin toți cazacii din lume.

P.S. Oare cine se ascunde în spatele acestui nume de pe blogul înregistrat în Germania? Unul din cei vizați în scuipatul pseudoAnei Cazac? Chiar unul din ȚOPII FUGARI? Și-ncă are tupeul să afirme că eu n-aș avea curaj și mi-aș ascunde identitatea.

Ce vreți? Niște criminali de profesie…

