Aseară, iubitul de națiune prim-ministru Leancă, la Reședința de stat, ne-a rugat(acesta e cuvîntul potrivit: ne-a rugat) să nu-l criticăm nici pe  Al Capone de Grozești(numele atribuit de mine în 2010), nici pe Vova Hoțu de Lăpușna(pseudonim dăruit tot de subsemnatul în 2012), fiindcă, în caz contrar, stabilitatea R. Moldova e în pericol de moarte, iar parafarea unui concubinaj cu Uniunea Europeană la Vilnius devine incertă de tot.

Chiar imposibilă, a concluzionat, printre lacrimi, Excelența Sa.

Cine ca cine, dar eu îmi iubesc la nebunie conducătorii.

Așa scrie și-n Biblie.

Așa m-au învățat și pe la școlile bunei-cuviințe.

Tocmai de aceea, eu, cetățeanul acestui stat glorios, cu istorie multimilenară, vă anunț că dacă între Al Campione(ex-Al Capone)și Al Pierdone(ex-Vova Hoțu) e frățietate deplină, iar domnul Leancă m-a fost rugat să nu fiu dușmanul nr.1 al acestui roman de succes, care este Republica Moldova, de mîine mă preschimb în pasăre nerăpitoare și-am să trilui doar ode și doine vesele în cinstea celor de ne vor binele și numai binele.

Acum și pururea, și-n vecii vecilor.

Amin?

(Acesta NU a fost un pamflet.

Acesta a fost DOAR un material sponsorizat de Campania EI sunt Moldova”).

