Nu știam de existența unui  om cu chip de altceva.

Îi zice Dandanache  Caranfil.

Are vreo 20 de ani, are și blog, pe care și-l citește uneori, e consilier al PLDM-ului în Parlament  și crede, atunci cînd nu e beat de sine, că are și talent la scris.

Păi dacă i-a spus-o Filat cum să nu creadă?

Ieri brusc s-a împiedicat  și de V. Balacci și de mine.

Bombonind că „în Moldova sunt doi stockeri. Unul s-a blocat pe Filat – e vorba de Traianus, altul s-a blocat pe Balițchi – este Balacci. Chiar toate articolele cu același subiect și predicat? Mai lăsați-o naibii cu poluarea internautică”.

Adică  mă somează puștiul să nu mai laud faptele de vitejie ale plătitorului său?

Adică îmi dă de înțeles că prin gura lui nespălată vomită chiar Filat?

Și că dacă nu voi fi cuminte  se va găsi și pentru mine un ex-șofer de microbuz, care datorită lui Vladimir Mafiotovici Filat s-a trezit peste noapte general și mare sculă peste vămile patriei lui Caranfil???

Recunosc, am pierdut foarte mult că nu am citit niciodată  genialele opere ale  megafonului  stricat din PLDM,  partid, care pe spinarea mea, totuși, a ajuns în Parlament.

Datorită celor 65 de întîlniri electorale prin Moldova, unde am fost și-am  convins lumea din 2009 să voteze echipa tînără a PLDM-ului.

Pe atunci acest june imberb Caranfil nu obosea muncind pentru Filat, dar scîncea pe la mesele  barurilor nominalizate de el în mărețul  său  eseu  de ieri.

Scîncea după o firimitură de pîine și-o sută de grame.

Iată că acum le are din plin.

Și pentru aceasta își permite să-mi dea mie lecții de bun-simț și să-mi prescrie o listă cu nume, pe care ar trebui să le rad.

Marș în portofel, clownule ordinar Caranfil!

Marș mai repede, că  Filat trage  imediat fermoarul!

