jos_cenzura

După ce a dat ordin celor de la “Unimedia” să nu mă  mai accepte din 27 noiembrie 2013 nici contra plată pe Blogosfera afiliată PLDM-ului,  criminalul Filat a hotărît să mă și înghețe de-a binelea.

Astfel a ales Cooperativa de locuințe din strada Valea Crucii ca să fie pedepsită prin neconectare la căldura S.A. “Termocom”, condusă de omul lui, Palihovici, căruia Cernei și Arusoi cu salarii nebune i se supun cu surîsul pe buze.

“Da, Șăfu, s-a făcut!”-acesta e orice răspuns al lor.

E 26 noiembrie 2013, peste 2 zile mergem la Vilnius, dar blocul în care locuiesc din 1996 dîrdîie de frig.

Copiii plîng, pereții sunt coperiți cu mucegai, dar Filat se bucură, fiindcă “acolo, în acel bloc trăiește familia lui Vasilcău, dușmanul meu mediatic numărul 1!”

Locatarilor însă nu li se spune Adevărul atunci cînd telefonează la Cooperativă, la Primărie sau la “Termocom”.

Află că sunt lipsiți de căldură din cauza unor milioane de lei.

Eu nu am datorie nici un leu.

Vecinii mei—la fel.

Astfel și cele 87 de procente din toți locatarii.

Dar cei de la “Termocom” spun că datoriile sunt istorice, de pe timpul cînd șef al cooperativei era Ion Panfilii, ex-ministru al Comerțului și Industriei pe timpul ADR-ului, cînd Filat era mai marele pe privatizare.

Cică sunt datorii  de vreo 7 milioane.

Vorba e că fostul șef de Cooperativă a murit în 2012, iar pînă la moarte a fost membru al Consiliului Politic Național al PLDM-ului.

Gurile rele spun că el a sponsorizat cu milioane bune cele 2 campanii electorale și nu numai, doar ca să fie lăsat în pace de toți.

Și a fost lăsat.

Și doar după ce a fost redat pămîntului s-a aflat că au dispărut milioanele cu documentația contabilă cu tot.

Asta, în fond, nu e problema mea.

Eu achit din greu prețurile astronomice la căldură și nu am căldură atunci cînd tot Chișinăul o are.

ȘI atunci nu-mi vine decît să strig în fața LuLencilor statului doldora de antihriști: “Opriți batjocura lui Filat!

Boala lui gravă se numește: Cenzura pe “Unimedia”.

Criminalul Filat  voiește  nu doar să-mi închidă gura, dar și să-mi înghețe familia într-un apartament de la etajul 9 al unui bloc din strada Valea Crucii a unei capitale chipurile proeuropene, proliberale și prodemocrate!

Demisule pentru Corupție Filat, decît să înghețe din pricina mea peste 1 mie de oameni, inclusiv bătrîni și copii, dă-i ordin lui Recean să mă împuște!

Și-așa vei guverna în veșnicii!”

