maniac

La 31 octombrie  2013, din surse cu resurse nelimitate am aflat că maniacul sexual de la Chișinău e pe cale de a se preda de bună  voie  poliției.

Am solicitat confirmarea Serviciului de Presă  al MAI.

Mi s-a spus că Poliția știe doar că acesta are 44 de ani, e născut  la 6  mai  1969, a deținut înalte funcții de stat, a divorțat, a fost iarăși  holtei, după  care  s-a recăsătorit cu tîrfa statului posedat de bandit.

Poliția mai știe că maniacul e miliardar.

Și atît.

Surse cu resurse limitate, totuși, au suplimentat informațiile mele cu faptul că pe capul criminalului a mai  fost  realizat  acum 4 ani un ditamai implant la o Clinică de prestigiu din Elveția.

Atunci, din greșeală, i s-a atins și  creierul, care nici pînă în acea zi nu funcționa impecabil.

SIS-ul, după ce m-am prezentat, a închis imediat telefonul, fiindcă  cei  de acolo nu-și pot permite luxul să divulge informații  veridice despre agenții  și șefii  instituției hipervigilente din stat.

Președinția  m-a anunțat că mai multe detalii voi putea afla în direct duminică, 3 noiembrie 2013, din Piața  Marii Adunări  Naționale.

Imensă  mi-a fost mirarea să-l întîlnesc acolo pe Vladimir Vasilievici Pilat, tot el agentul Kant la SRI/SIE și Gabar la KGB/FSB.

El, cel care s-a deconspirat pe loc, dar datorită hibernării  Guvernului  așa și n-a fost arestat nici de oastea lui Recean, nici de cea a lui Chetraru, nici de cea a lui Balan.

Un maniac ordinar, care după ce comite orice crimă zice:  “Dacă voi nu Mă vreți, eu Vă vreau și Vă iubesc cu de-a sila pe toți. Cu această credință strămoșească  Eu Voi merge mereu înainte spre propria mea bunăstare, spre propria mea libertate, spre propria mea prosperitate. Astăzi sunteți  aici, în Piață, peste 100 000 de cetățeni ai Republicii Mele, însă împreună cu Noi sunt  și mai mulți. Așa urmează să mergem înainte. Înainte, nu  Înapoi! Trăiască Republica Mea Moldova-țară  europeană! Vreau să transmit un mesaj Europei, astăzi, aici, din Piața Marii Adunări Naționale: Chiar dacă Voi nu Mă vreți, chiar dacă Voi nu Mă iubiți, eu Vă vreau și am să  Vă iubesc pe toți! Așa să Mă ajute bunul  Dumnezeu. Căci  Eu cred în Dumnezeu, în  Republica Mea Moldova și  în cetățenii Republicii Mele Moldova! Amin.”

Cele 100 000 de ființe bipede aplaudau cu mîinile și cu picioarele.

Necontenit.

Maniacul  dat în căutare de MAI era în extaz.

Îi avea, în sfîrșit, pe toți în fața lui.

El, cel care  violase Trecutul Republicii Moldova de pe timpul guvernării lui Sturza și nu numai,

 El, cel care violase Prezentul  Republicii sale Moldova  de după 2009, ținea morțiș să violeze și Viitorul European al Republicii sale Moldova.

Și toată Europa in corpore, pînă la 30 noiembrie 2014.

“Cu certitudine Vă voi avea pe toți,/ De dinainte, nu de dinapoi, măi hoți!”–acesta  era noul lui slogan electoral, devenit și  Imn al statului avut și răsavut de Maniac.

Care mai avea “un singur dor în liniștea serii”.

Voia cu tot dinadinsul să mai fie măcar o dată Prim-Ministru al Jertfei sale.

Măcar și cu sediul permanent la Pruncul.

La Cricova.

Sau la Leova.

Sau la penitenciarul  VIP, pe cale de a fi dat în exploatare  pînă la 30 noiembrie 2014.

Ziua realegerii sale în fruntea a tot ce-și dorește.

Citiți, apoi Faceți ce și cum Doriți.

Nu uitați doar să vă păziți în stare intactă fundurile, stimați elevi, adolescenți și bărbați de pe străvechiul continent.

 Aveți mare grijă de armamentul sexual din dotare, stimate domnițe și doamne europene, dar și pensionare aflate la odihna bine meritată.

Maniacul  Vladimir Vasilievici Pilat,  tot el agentul  Kant la SRI/SIE  și Gabar la KGB/FSB, e pe urmele voastre, e în stare de orice, e mai periculos  decît Berlusconi și Hollande, luați împreună, fiindcă pînă la 30 noiembrie 2014 acesta a declarat că se va dezlănțui  într-un mod cu totul și cu totul furios asupra  tuturor locuitorilor de pe continent, care n-au fost convinși cu vorba de al lor Vlad  Pilat să voteze numai  un maniac înverzit de Euro pentru vecii.

Și dacă nu s-au lăsat convinși de bună voie las-că vine Pilat  tărăboi peste toți  și-i convinge-ntr-o singură clipă.

Cu Fapta!

 

