video-incredibil--dar-adevarat-voronin-si-ghimpu-in-discutii-amicale

Eu cred că dacă tăcea pseudoregele ReUnirii Ghimpu poată că om mai rămînea.

Dar așa vedeți și Dvs ce-a vomitat la 5 februarie 2014 cel  dus cu sorcova în toate cele 365 de zile și nopți ale anului.

1.Despre Unire

           –Eu vreau să unesc toată  lumea, și estul și vestul, și sudul și nordul, vreau să mă unesc cu Europa, cu America, cu Asia, cu Australia. Și așa cum zic polonezii:”Bonjour, maman”.

            Băsescu a zis că trebuie să ne unim? Întrebați-l pe el, e un punct de vedere personal al lui. Să vă dau telefonul?

 -PL-partid unionist? Îmi pare rău. Cred că glumiți. Numai eu am fost și-am rămas unionist în PL.

           –Integritatea statului  R Moldova  pentru mine e sfîntă, și asta o spune un unionist despre statul creat de Stalin-Hitler-Ribbentrop-Molotov.

 Exact ca-n 2010, cînd a zis că R. Moldova și România sunt doar două state românești, ce nu se vor uni niciodată și nici în NATO n-are ce căuta R. Moldova pe care o conducea el la acea vreme.

„Când noi vorbim despre limba română, ca atare, nu trebuie să se înţeleagă că Moldova se va uni cu România. E un bluf. Unirea cu România nu se va săvârşi niciodată! În timpul ultimei vizite a lui Băsescu, a devenit clar că noi niciodată nu vom fi în componenţa României. Moldova e un stat independent. Această speculaţie despre unirea Moldovei cu România trebuie pusă undeva mai departe, în sicriu. Astăzi, noi trebuie să ne ocupăm de economie. Şi să punem punct acestor speculaţii pe bază naţională”.
MIHAI CEL GHIMPU, 2010, ziarul rusesc ” Komsomolskaia Pravda”.

VĂ  PLACE, DLE BĂSESCU?
CHIAR VĂ  PLACE AȘA DE MULT?

 

 2. Despre separatiști, inclusiv despre Igor Dodon, care nu mi-i frate

 – Dodon vrea să nimicească statul acesta care cu greu a fost construit la 28 iunie 1940

 (Și asta o spune un unionist sadea?)

            –Eu l-aş declara şi persoana non-grata deoarece lucrează împotriva statului care l-a născut şi l-a crescut(Stat-mamă? Adică Patria-mamă a lui Ghimpu e URSS, care l-a adus pe lume? Și l-a crescut, încît nu ne mirăm de ce este așa cum este?)

           – Lucrează pentru statul care a distrus ţara noastră-Republica Moldova.(Aoleu,  țara lui e ba România, ba R. Moldova. Decide-te, Mihail Fiodorovici!)

  –Dodon trădează ţara cu referendRumurile.

  –Dodon e  ca stopsignal la mașină pentru mine.

–Dodon e nimic, nici nu există!

–Dacă-l invitați pe el eu plec.

 

 3. Despre Vitalia Pavlicenco, cea care luptă zi de zi pentru o cauză națională, din care însă profită, îmbogățindu-se, doar o mînă de liberali

–Pavlicenco e nimic.

–Pavlicenco nu există.

–Dacă o invitați pe ea eu plec.

–Cît spune ea minciuni eu pot să ies să trag o țigară?

–Pavlicenco e kgb-istă, pentru că la Agenția de presă ATEM de la șef pîn-la dereticătoare și paznic toți erau kgb-iști. V-o spun eu!

 

 4. Despre celelalte, despre ceilalți

 – Nu trebuie să căutăm păduchele  atunci cînd urcă elefantul pe casă.

–În țara asta doar eu am spus si spun lucrurilor pe nume.

–Eu am fost președinte și știu tot!

–Să nu facem din păduche elefant. Elefant în politica moldovenească sunt doar eu, nu-i clar?

–51 de voturi va lua PL-ul  la alegerile parlamentare.

–Sunt dispus să fac alianță cu cei care au furat Banca și Aeroportul, și fac mișto…cu Fiscul.(Păi, dacă ești convins că iai 51 de mandate  la ce-ți mai trebuie și o Alianță cu vechii dușmani?)

–Da’ Filat bine o făcut c-o luat Banca, tot trebuia s-o ieie cineva.

 

5.   Despre Rita.  Ursalovschi, evident

–Mă inspiri, Rita. Mai ceva ca poetul meu preferat, Nichita Stănescu, din care nu știu nimic.

–Aseară ai fost la discoteca lui Plahotniuc? Te-ai văzut cu el tăt-a-tăt?

–Ești o  faimoasă artistă de circ la Publika TV.

–Te ador.

 

Etc.etc.etc.

(Va urma).

 

ghimpu-brejnev-telefon-colaj.jpg w=490

