bani

E trist.

Politica se dă în spectacol pe bani grei.

Pe sute de mii de dolari sau euroi.

Ieri-Bolbocean, azi-Arghirii, mîine-alții vor părăsi corabia Coaliției  Proeuropene de guvernămînt, încît Guvernul care atîrnă de-un fir de păr de-al nu știu cui se va prăpuși, încît  alegerile anticipate fi-vor ca și iminente.

Din 53 de membri ai Coaliției 2 au părăsit-o în 2 zile.

Sunt 51.

Mai pleacă 1 și aceasta, de facto, nu  va  mai exista.

Cînd a părăsit PL-ul Arghirii  era bodyguardul Giocondei Huțu.

Îi ducea poșeta, o ajuta să se-mbrace.

Nu știm numai dacă o și dezbrăca.

Cînd l-am criticat mi-a replicat și el, și fiu-său că nu e treaba mea să le dau lecții de moralitate și bun-simț în politică, și că timpul le va da lor dreptate.

Am renunțat la prietenia  virtuală a acestora  și cu asta basta.

Azi CNA-ul a buciumat  cine e mai moral în politică decît altul.

Cel cu dusul genților pline  cu suma oferită drept avans pentru spargerea Coaliției proeuropene de guvernămînt sau eu, cel care am scris ieri și azi dimineața că următorul evadat din echipă va fi cel care a și fost?

Ce mai?

Nasc și la Moldova profeți.

Nu doar alde Moisei Lepădatu, preferatul Unimediei și al ziarului “Komsomolskaia Pravda”, clarvăzător care tot ce profețește în veci de veci nu se mai împlinește.

Inclusiv despre războiul civil din Ucraina, unde, conform  viziunii lui, va cîștiga tot Ianucovici, cel care va conduce pînă prin 2015, cînd urma să fie reales.

De unde va conduce, dle Lepădatu?

Din mormînt???

Eu nu vreau să prezic nimic.

Am profețit despre căsătoria lui Filat cu Anhela Honta și s-a adeverit.

Și altele, nenumărate.

Eu vreau să vă atenționez doar că pentru sute de mii de euro se vor găsi prea mulți doritori de trădare, mai ales cînd știu că nu se vor  mai regăsi pe nici o listă electorală a vreunui partid cu șanse la parlamentare.

Așa că pregătiți-vă de alegeri anticipate, de căderea Guvernului și întristați-vă un pic tare, fiindcă semnarea Acordului de asociere cu Uniunea Europeană este în foarte mare pericol pîn-la alegeri…

Sumbru peisaj…

Din păcate.

Să dea Domnul să nu se-mplinească tot ce am profețit.

 

