77793_600

Mi-l amintesc pe Moș Timofti cum după demiterea lui Filat din postul de prim-ministru pentru acte de mare corupție a luat și ni l-a băgat pe gît din nou pe Filat ca șef ideal al Guvernului.

Crezîndu-ne proști pe noi.

Uitînd să se uite-n oglindă.

Uitînd să se pălmuiască ori să o ia pe urlați.

Mi-l amintesc și-mi vine nu știu de ce  să mai  rîd.

Mi-l amintesc pe Moș Timofti cînd Filat în fața Ogrăzii Constituționale i-a poruncit să decoreze cu Ordinul Repubclicii pe toți deputații din primul parlament al R. Moldova.

Da, da, voi face, a trîntit-o fără a se mai gîndi  pseudopreședintele liberal-democrat.

Uitînd să se uite-n oglindă.

Uitînd să se pălmuiască ori să o ia pe urlați.

Mi-l amintesc și-mi vine nu știu de ce să mai  rîd.

Parcă mi-l văd pe Moș Timofti cum merge în campania electorală ca o coadă de maimuță  din urma demisului pentru mare corupție Filat.

Cu un ochi la slănină și cu altul–la smîntînă.

Uitînd să se uite-n oglindă.

Uitînd să se pălmuiască ori să o ia pe urlați.

Parcă mi-l văd și-mi vine nu știu de ce să mai rîd.

