Azi am primit această  felicitare de Paște de la Filat.
Acesta, în sfîrșit,  îmi întinde o mînă, vrea pace și iertare de la mine…

Să-i întind mîna, oare, și să-l iert?

Și-n locul păcii date să-i dau…două?

Sunt în dilemă.

Nu știu ce să fac.

Un comentator  politic, care n-a dorit să  fie ministru de război, îmi spune că acum e momentul cel mai potrivit  să-l telefonez pe Filat  la nr.:079111111,  să-i spun că-l iert și că sunt de acord să mergem ÎMPREUNA  ÎNAINTE, NU ÎNAPOI!

Chiar sincer doriți, dle Filat,  să mai lăsăm naibii această ură-ntre frați și să mergem, într-Adevăr, ÎMPREUNĂ ÎNAINTE și nicicînd nicidecum ÎNAPOI???

Chiar doriți să semnăm  acest armistițiu cu durată… semieternă?

În cel mai bicisnic an electoral de cînd se știe născut acest stat?

– See more at: http://vox.publika.md/politica/iata-cine-ma-iubeste-dintre-politicienii-miliardari-ai-guberniei-512765.html#sthash.mL1hVLWM.dpuf

 

Azi am primit această  felicitare de Paște de la Filat.
Acesta, în sfîrșit,  îmi întinde o mînă, vrea pace și iertare de la mine…

Să-i întind mîna, oare, și să-l iert?

Și-n locul păcii date să-i dau…două?

Sunt în dilemă.

Nu știu ce să fac.

Un comentator  politic, care n-a dorit să  fie ministru de război, îmi spune că acum e momentul cel mai potrivit  să-l telefonez pe Filat  la nr.:079111111,  să-i spun că-l iert și că sunt de acord să mergem ÎMPREUNA  ÎNAINTE, NU ÎNAPOI!

Chiar sincer doriți, dle Filat,  să mai lăsăm naibii această ură-ntre frați și să mergem, într-Adevăr, ÎMPREUNĂ ÎNAINTE și nicicînd nicidecum ÎNAPOI???

Chiar doriți să semnăm  acest armistițiu cu durată… semieternă?

În cel mai bicisnic an electoral de cînd se știe născut acest stat?

 

 

felic

 

Azi am primit această  felicitare de Paște de la Filat.
Acesta, în sfîrșit,  îmi întinde o mînă, vrea pace și iertare de la mine…

Să-i întind mîna, oare, și să-l iert?

Și-n locul păcii date să-i dau…două?

Sunt în dilemă.

Nu știu ce să fac.

Un comentator  politic, care n-a dorit să  fie ministru de război, îmi spune că acum e momentul cel mai potrivit  să-l telefonez pe Filat  la nr.:079111111,  să-i spun că-l iert și că sunt de acord să mergem ÎMPREUNA  ÎNAINTE, NU ÎNAPOI!

Chiar sincer doriți, dle Filat,  să mai lăsăm naibii această ură-ntre frați și să mergem, într-Adevăr, ÎMPREUNĂ ÎNAINTE și nicicînd nicidecum ÎNAPOI???

Chiar doriți să semnăm  acest armistițiu cu durată… semieternă?

În cel mai bicisnic an electoral de cînd se știe născut acest stat?

– See more at: http://vox.publika.md/politica/iata-cine-ma-iubeste-dintre-politicienii-miliardari-ai-guberniei-512765.html#sthash.mL1hVLWM.dpuf

