De la o vreme Lumina Domnului nu mă mai părăsește.

Semn că AtotPuternicul vede tot ce se întîmplă (și) pe acest pămînt.

Planurile Sale pentru fiecare om în parte nu pot fi decît nesperat de frumoase.

Din 2014  sunt invitat  în permanență  să public în cele mai de prestigiu reviste românești de cultură din lume, în unele fiind și membru al colegiilor de redacție.

Recent, în lipsa mea, mi-au  fost prezentate  la Paris, în cadrul unui spectacol cu public internațional, două  grupaje de versuri în limba engleză și franceză.

Acum o săptămînă am fost invitat să fac parte dintr-un juriu internațional al unui Concurs de proză scurtă.

Acum cîteva zile un lider politic  de la Chișinău m-a invitat în partidul lui, un lider politic m-a îngropat în felicitări…

Apoi altul m-a invitat să accept să fiu prezent pe lista sa electorală.

Aseară  un cu totul alt lider de partid parlamentar  de la București m-a invitat respectuos  la o lansare a candidaților  săi  la europarlamentare.

Tot aseară am primit următoarea scrisoare din Franța:

Stimate Domnule Traian Vasilcau,

Va multumesc din inima pentru tot ceea ce faceti si dau slava lui Dumnezeu ca v’a inzestrat cu atâtea daruri minunate si ca traiti, vitejeste, pe meleagurile noastre asuprite si, ca un rege, in imparatia infinita a poeziei.

M’as bucura nespus sa ne  vizitati in Franta,  când veti avea putin timp. 

Mi’ar face o deosebita placere si as fi foarte onorat daca ati gasi cateva zile sa veniti la noi in vacanta.

Sunt stabilit in sudul Frantei, la 60 km de frontiera spaniola si  la cativa metri de plaja, cu vedere asupra Mediteranei. Stau cu sora mea intr’un apartament mare, cu mult soare si doua bai.

Sunteti binevenit (cu familia Dvoastra) in cursul anului, mai putin  in lunile iulie si august (nu’i exclus insa sa devina totusi posibil si pe parcursul acestor doua luni). Climatul este f placut (300 zile de soare), se poate face talasoterapie in casa (cu apa luata din mare) si sunt multe izvoare termale cu multiple indicatii terapeutice in zona.

Poeziile si pamfletele Dvoastra sunt un cadou dumnezeiesc. 
Sa va tina Maica Domnului sub ocrotirea ei,  sanatos, puternic si brav, cum rar intalnesti.
Cât exista oameni ca Dvoastra, nimic nu e pierdut, totul este posibil pentru crestini, români  si umanitate.

Ma rog bunului Dumnezeu si pentru toti cei dragi sufletului Dvoastra.

Cu cele mai frumoase gânduri !
 Christian M.”(numele deplin, adresa și numerele de telefon nu am considerat oportun să le divulg. Cine mi-i prieten adevărat știe de ce…)
…Nu-mi rămîne decît să mulțumesc PreaBunului Dumnezeu pentru că are grijă zilnic de mine și de familia mea, să-l rog să îmi mai dea încredere în dezrobirea Basarabiei și-a României, inclusiv,  din brațele Minciunii și să ajungem cu bine, cînd o vrea El, și la Paris. Unde sper să-mi apară pînă la finele acestui an 2-3 cărți de poezii.
Acolo și nu doar acolo…
Doamne, PreaSfinte, Ajută.
