Libertatea-de-exprimare

Sunt un om al scrisului mai mult.

Nu mă cer, precum alții, pe la Radiouri și Televiziuni.

Uneori mă invită Radio Noroc și merg la ei fiindcă sunt liber să spun  în direct ce gîndesc, iar Radio Noroc e nr. 1 ca și audiență națională.

Din ziua plecării lui  Dumitru Țîra din fruntea Publika TV am fost invitat doar o dată.

Pe cînd domnia sa șef acolo era aveam și cîte două prezențe în zi.

De cînd nu mai e sunt neinvitat și nu mă plîng.

Am de lucru cît duce carul și nici nu rîvnesc celebritatea și urcarea permanentă în topuri, așa ca Filat, Leancă, Lupu, Corman, Ghimpu, Chirtoacă, Voronin, Hadîrcă, Dodon, Usatîi și alți oameni, care dintr-o gravă eroare a istoriei se cred de profesie și vocație chiar: politicieni.

…Recent m-a telefonat cineva și m-a invitat la un dialog de o oră la un post independent de radio, pre nume Național FM.

Peste 2 zile sunt anunțat că la acea oră vine Filat, așa că ziua mea va fi alta la Național FM.

Ca să aflu azi că eu, de fapt, sunt parte integrantă a unei liste cu persoanele non grata la radioul lui Filat, persoane pe care el nu le-ar dori nici după miezul nopții la postul administrat  de lordul Șelaru, pe care nu-l cunosc, chiar dacă el e convins că Filat îmi cunoaște orice pas, gînd și ideal.

Sărmanii ziariști de la radioul lui Filat…

Cînd aceștia îi propun șefului de radio lista cu invitații emisiunilor dînsul  le spune că “Traian Vasilcău nu are ce căuta la noi și dacă-l mai propui pentru vreo altă emisiune vei zbura din post!

Verticalitate vreți? Afară! Adevăr rîvniți? Acasă! Democrație și Libertate de exprimare? Uite ușa, Valeai otsiuda!”

Bravo, domnilor PLDM-iști. Aveți nevoie de cineva ca să vă facă publicitate nou-născutului vostru odor și în loc să plătiți(ca-n Europa!) pentru aceasta luați și completați liste cu persoane de buzunar și cu persoanele non grata pentru Filat.

Rușine să vă fie la lipsa voastră evidentă de obraz!

Mă uit  și la Pro TV, și văd cît de tare s-a prostituat și acest canal  în fața lui Filat și Usatîi.

Da, da, acest canal românesc, plătit  și de unul și de altul, adică și de un mafiot proeuropean, chipurile, și de alt afacerist prorus, care știe în limba română doar 3 cuvinte: Bani, Bănci și Bandiți, plus lozinca: „Tot Adevărul e-n banii mei și ai Moskovei”, în rest: „Faleștî ruleat”, „Mî vseh vas podcrasim, blea” și „Hana vsem!”

Iată că blogul meu a  fost din nou șters de proromânii în vorbe de la ProTV, dar orice pas de-al celor doi e mediatizat ot i do!

Asta da verticalitate de jurnalist liber și democrat!

Asta deloc nu seamănă a lingușire pe lîngă cei fără minte și  fără moralitate, dar cu bani, cu foarte mulți bani și ale căror ordine trebuie executate pe loc!

Să trăiți!

15 mai 2014, reflecții de spital

 

