usatai

 

Bună seara! Azi m-am convins o dată în plus că lumea din Moldova e coruuuuuuuuptă,…ştiam şi bănuiam şi prietenul meu îmi tot spunea asta întruna, dar eu, totuşi, speram la omenie…însă nu e aşa deloc,,,,,BANUL E LA PUTERE….azi, 22.05.2014 am fost internată la Spitalul Clinic Republican în secţia ORL, et.9, cu îndreptare de la medicul de fam. pe CNAM, am fost cazată într-un salon de 6 persoane, dar asta deloc nu m-a deranjat..ci m-a jignit faptul că medicul ORL- Antohi Andrei Ion (http://lormd.narod.ru/ro/Andrei_Antohi.html ) mi-a spus că fără 2000 lei nu se apucă de operaţia mea, şi că trebuie să am grijă să-i plătesc şi anestezistului şi asistentelor medicale, să nu uit, şi asta în condţiile în care eram deja spitalizată… …Ce pot face în situaţia asta…e strigător la cer!…hai că eu imediat mi-am luat lucrurile, m-au externat şi m-am gîndit să fac această operaţie, ,,Rezecţia amigdalelor”, într-o altă clinică, dar ce fac cei care-s neajutoraţi, bătrîni, care-s de departe de Chişinău…cum ei se descurcă… ,,cară” de acasă şi ultima găină, numai ca aceşti ,,neciopliţi” să le spună măcar ce au ….Situaţia a ajuns la limită, trebuie ceva de întreprins…(doar această operaţie trebuie efectuată fără bani, dacă persoana  are poliţă, şi îndreptare, şi certificat că-i şi studentă). Asta-i doar un crâmpei din ce-am trăit eu azi,…Omenirea e în pericol!

Știam din vorbele pacientelor medicului Antohi Andrei că pentru aşa o operaţie îi mulţumeau cu 500 lei după intervenţie, mie el însă mi-a zis chiar în momentul cînd m-a spitalizat că ,,uite dragă fată n-o să-ţi  fac operaţie gratis chiar dacă ai poliţă…eu nu lucrez degeaba…şi a luat banii,  apoi mi i-a aruncat în faţă şi mi-a spus că fără 2000 de lei nici nu se apucă chiar dac-s internată deja……cei 500 lei totuşi i-a luat pînă la urmă, am  plecat să-mi iau ceva lucruri, l-am sunat apoi şi i-am spus să-mi dea banii înapoi că mă îndoiesc de profesionalismul lui…şi în genere mă tem să urc pe masa de operaţia după aşa discuţie…….a doua oară am intrat şi am luat banii, nu a zis nimic, decît ,,ia-i şi la revedere”, eu aveam telefonul  pus la înregistrare voce. ar fi trebuit să anunţ atunci pe cineva de la CNA, ..acum îmi pare rău că n-am făcut-o.

Iată datele medicului ce m-a tratat inuman, ca pe-o cîrpă.

 Andrei Antohi

lormd.narod.ru

Iata si informatii despre arestarea recenta a fratelui sau, Nicolae, Șeful clinicii  unui spital din Bucuresti.

http://www.evz.ro/chirurgi-celebri-operau-ilegal-cu-afise-la-vedere-.html

Ceea ce am scris aici este cît se poate de adevărat. Si s-a întâmplat azi, 22 mai 2014… Și ministrul sănătății nu poate să nu știe de asemenea cazuri ce se produc zilnic în spitalele din ograda sa.

Și atunci de ce, domnule ministru, tolerați la nesfîrșit asemenea cazuri crase de corupție…medicală? Și atunci de ce mai există jurămîntul lui Hipocrate, pe care-l învață pe de rost toți absolvenții Universității de Medicină din Chișinău?

 

Ana PLEȘCA,Masterand Facultatea Jurnalism și Științe ale Comunicării, USM

 

P.S. de TV. Acum vreo 14 ani prof. Ion Antohi mi-a efectuat aceeași operație. Un om deosebit, căruia mai tîrziu i-am dedicat și o poezie. Nu-mi vine să  cred că Andrei  este  fiul răposatului doctor Ion Antohi, cel care n-a cerut de la mine nici un leu, iar cînd l-am întrebat dacă  datorez cumva ceva cuiva a zis că “sănătatea mea va fi răsplata lui și atît”. Oare chiar  surcelele   se poate să sară așa departe de trunchi???

 

P.P.S. de TV.  La 22 mai am trimis acest răvaș ministrului Sănătății, Andrei Usatîi, dar și ex-ministrului Sănătății, rectorului Universității de Medicină,  Ion Ababii.  Tăcere de mormînt. Tăcere totală. Semn că mafia medicală își are patroni pe potrivă.

Semn că Filat și Leancă pot huzuri în continuare pe baza banilor  plătiți drept mită de săracii acestui stat, cică democratic, cică liber și cică European.

 

