gonta si CO

 

A fost odată ca niciodată o Anhelă.

Care pe cine l-a vrut–-l-a avut!

Și oricum n-ar da tot nu e satisfăcută pe deplin și strigă ca din gură de șarpe: “Ajutooooor! De plictiseală am să mă înec în lacrimi. Dacă știam că e așa de plictisitor cu Filat—nu mă mai căsătoream oficial și rămîneam prieten (pe facebook?) doar cu Gurău. Eram numai ibovnici și basta! Dar așa sunt obligată să stau zilnic încuiată în casă, în timp ce soțul meu e ocupat 24 din 24 de ore cu nenorocitul lui de PR.

Și oricum n-ai da-o tot nu i se ridică blestematul  de rating de foarte jos spre  foarte sus, încît să-i fie semeț și voluminos ratingul–ca un stejar!

Am scris acest strigăt după ajutoooooor acum 3 săptămîni, dar turma de PR a soțului meu, ca și inexistent lîngă mine, a hotărît să facă azi mare tam-tam de imagine pentru Vlăduț pînă și dintr-un banal S.O.S de pe facebook.

Care a fost publicat la loc de onoare în Ziarul Național al bolnavului incurabil de slavă deșartă, care, întîmplător, e și soțul meu.

Sunt plină de ciudă. Sunt ca un vulcan în continuă erupție(era să scriu din greșeală: erecție).

Îl aștept cu nerăbdare să vină la noapte acasă. Să-l apuc de ratingul lui în catastrofală scădere și să-i strig cît pot de tare: “Ajutoooooor! Termină odată, măi omule, cu PR-ul tău ieftin de 2 bani. Că rîde lumea de la Naslavcea la Giurgiulești. Și de la București pînă la Washington. Via Bruxelles!”

 

 

