vrajitoare

Văzînd izgonitul din rai prim-ministru că nu mă poate opri nici cu Direcția Urmărire Penală a MAI, nici cu instanțele de judecată ce i se subordonează, și-a zis să-mi șteargă numele și materialele de peste tot.
Așa că la ordinele lui au capitulat șefii de la Jurnal.md, Unimedia.info, Inprofunzime.md, 24h.md, Allmoldova.md și altele.
Numai duminică, 1 iunie 2014, la voia sa a fost cosit de pe VoxPublika.md pamfletul https://traianvasilcau.wordpress.com/2014/05/30/filat-plateste-din-banii-vostri-furati-ca-sa-se-bage-singur-in-p/ și https://traianvasilcau.wordpress.com/2014/05/27/ajutoooooooor-ma-inec-striga-de-3-saptamini-pe-facebook-anhela-honta-de-azi-si-n-ziarul-national-al-lui-filat/.
Cu 6.779 de vizualizări și respectiv, 6.825.
Acest specimen cu trecut și prezent criminal, care în loc să fie arestat și întemnițat la zdup pe viață(ca-n SUA lui Obama, Nuland și Biden), insistă într-un mod cu totul deșănțat să-i mai oferim votul și la 30 noiembrie 2014.
Și dacă cineva nu vrea să tacă despre el sau să intre în hora prostiei inimaginabile a lui, atunci Filat ia și-i bagă luni o agrafă din părul neras al Anhelei drept sub ușă.
Dacă tot nu se cumințește omul atunci Filat îi bagă sub ușă 101 trandafiri negri și uscați, legați cu piedică de la cei morți și “blagosloviți” cu stropi calzi de fată mare.
“Mda”, mi-a spus ieri un cetățean care lucrează la un Serviciu cu informații destule, „fii atent că Filat practică magia neagră încă din copilărie. A fost inițiat de mama sa, care nu era străină deloc de așa ceva. Cînd moș Vasile era la PECO, ea o tot dădea cu ghicitul și cu CINEmagia cea neagră.”
“Domnule”, i-am răspuns cetățeanului cu misiuni operative prin republică, „știu că la porunca lui Filat colegii dumitale îmi urmăresc orice pas prin oraș, știu că nu pot vorbi, în mod liberal și democrat, nici la un aparat de telefon din dotare. Știu că e bine să mănînc și să beau apă, ceai și cafea numai acasă. A avut grijă tot un coleg de-al dumitale să mă anunțe-ntr-o zi…”
Chiar dacă deputatul V. Saharneanu cîntă șlagărul “Coaliția Pro – Europeană: un an cât o eră de guvernare!” eu văd că Filat s-a țăcănit de tot și s-a apucat să profeseze pe larg Magia cea Neagră!
Aflu că din cele 99 de vrăji existente pe glob dînsul le practică pe doar…99 din ele.
Aflu că și-a angajat toți vrăjitorii Moldovei, României, Rusiei, Ucrainei şi Botswanei pe post de consultanți, care să invoce duhurile Necuratului, încît să treacă în viitorul Parlament numai el, iar celorlalte partide să nu le ajungă cîte-un singur vot ca să acceadă la Putere.
Chiar dacă afară e demult mileniul trei și eu nu dispun de altă armă decît cea a Cuvîntului, Mizerabilul face vrăji și-mi trîntește zilnic sub uși 101 trandafiri negri și uscați, agrafe negre, fire de păr negru zmuls de prin munții Venus sau de prin văile Insulei Lesbos din Grecia nemuritoare.
Mama cui îl are zice că florile uscate atrag duhurile negative, iar cine le atinge se îmbolnăvește brusc și în scurt timp poate pleca în altă țară, de unde nu-i poate face nici un rău fiului ei.
Oh, Gheorghe-Gheorghe! Îți zic așa fiindcă tare erai bolnăvior cînd erai mic și de teamă să nu te piardă cumva de timpuriu maică-ta a hotărît să te boteze cu alt nume, nu cu cel de VladIMIR, ci cu Gheorghe, așa precum spun vrăjitorii că e cazul să fie botezați viitorii prim-miniștri și bandiții-cavaleri ai Ordinului Republicii, tot ei deținători de pașapoarte diplomatice pe viață!
Luni-agrafă, marți-păr de fătucă, miercuri—trandafiri…
Da’ mîine, măi Gheorghe Filat, pot să mă trezesc sub ușă cu un Porshe negru și nou-nouț de doar…158 mii de euro, bani furați din bugetul celui mai sărac stat din Europa, pe care tu-l violezi și răsviolezi de 20 de ani?
Cel puțin?
P.S. Mă-ntîlnesc lîngă „Unibanc” cu un angajat al transportării banilor de la filialele băncii menţionate la oficiul ei central. Îl sfătui, din cauza crimei de la „Victoriabank” de săptămîna trecută, să se reprofileze în vînzător de cireşe la piaţă.
” Eu ridic lunar un salar de 3 mii lei, dar pot să-ţi spun că munca ta e de o mie de ori mai perciuloasă decît a mea”, a zis
și s-a făcut invizibil în una din multele bănci ale lui Ilan Şor, fratele siamez al lui Gheorghe-VladIMIR Filat.

P.P.S. De azi nu am dreptul să public nici pe VoxPublika. Acum o oră aveam… După ce-am pregătit materialul acesta pentru tipar–hop și Interdicția a venit!

 

 

