381443_211721882243051_1819649573_n

 

Ceea ce se întîmplă în ultima vreme cu Filat și valetul său, Recean, seamănă a nebunie de șobolani ce simt că li se scufundă corabia-n apele furibunde ale prezentului.

Filat a studiat opera tatălui popoarelor URSS, Stalin, pînă într-atît încît a ajuns să se confunde perfect cu tiranul secolului XX și să-i repete toate crimele.

“Presa ce nu mă laudă– pe butuci!”-i-a ordonat el lui Recean.
Și ultimul a început sa-i aresteze pe cei din lista neagră a PLDM-ului, semnată de Iosif Filat.

“Lăsați toți bandiții mei să spargă bănci, cazinouri, bărbați, femei și copii! Nu interveniți fără acordul meu!”—i-a ordonat prințul prostituției politico-financiare a R. Moldova lui Recean.
Și ultimul tace și nu intervine deloc.

“Primarul PL Dorin Chirtoacă– pe eșafod!”—i-a ordonat curvarul politic al guberniei lui Recean.
Și ultimul a angajat cameramani și 5 mașini de poliție ca să-l aresteze de urgență pe Chirtoacă.
Aseară primarul capitalei europene Chișinău a fost hărțuit neeuropenește ca un cîine de trimișii turbați ai lui Recean.
Cu părere de rău metoda aceasta e una preluată din analele istoriei cumplite a NKVD-ului sovietic.
Să fie Filat noul Iosif Visarionovici al Europei?
Să fie Recean noul Lavrentii Beria al Uniunii Europene?
Vedeți și voi…
Eu, unul, mai am doar două banale întrebări:
–Dacă aceștia așa își permit să procedeze cu un ditamai primar de capitală europeană atunci ce vor face cu noi?
–Ne împușcă pe loc, fără sentința vreunui tribunal, tot al lor?

