Libertatea-de-exprimare

 

De mai multă vreme nu pot vorbi la telefonul fix alocat din 1997 de Compania MOLDTELECOM.

Cum pronunț numele Filat și Plahotniuc brusc  mi se întrerupe discuția.

–Tu ai închis telefonul?—mă întreabă mai  ieri  un președinte de partid veșnic neînregistrat.

–Nuuu, eu credeam că Dumneata ai făcut-o din lipsă de timp și bun-simț, îi răspund și tremur de frică  și frig în vară.

La telefonul mobil(cu abonament lunar)  mi se întîmplă la fel.

Acum 10 minute fost-am telefonat de un vicepreședinte de partid opoziționist.

De la ORANGE la ORANGE, am vorbit 12 minute, discuția fiindu-ne întreruptă de numai…4 ori.

Și asta se întîmpla imediat ce criticam guvernarea și fix în secunda în care îi lăudam din răsputeri pe Filat și Plahotniuc.

Că pe alții nu am nici un motiv serios să-i omagiez.

–-Tu ai închis telefonul?–m-a tot întrebat vicepreședintele.

–-Nuuuuu, eu credeam că Dumneavoastră o faceți, din nu se știe care Irațiune.

Supărat foc pe Compania de stat MOLDTELECOM și enervat la culme pe Compania FRANCEZĂ ORANGE am convenit să ne dăm întîlnire la 4 septembrie într-o pădure dintr-un raion de centru, unde să-i lăudăm en-gros și en-detail pe Filat și Plahotniuc, fără să fim vînați, și interceptați, și întrerupți de nici o lichea securistă!

