SINCERITATEA ca SENTINŢĂ

În Basarabia mai toți gazetarii și reporterițele  sunt în solda celui din titlu.

Cine NU e, rog să ridice mîna dreaptă sus.

(Nici o mișcare. Liniște ca de mormînt).

Din ianuarie 2014, săptămînal, mă trezesc la ușă cu cîte-un emisar de-al acestuia.

Ieri a fost rîndul unui obez, de 100 ani, minimum și înfășat în straie verzi de partid, care pe ton categoric de ultimatum a tunat: –-Vlad Vasilevici  vrea să te ucidă! El vrea să te facă una cu tăcerea! Alege: banii lui sau dispariția ta!

––???-i-am răspuns.

–Nu te da mare erou! Aseară au acceptat invitația  penultimii curajoși din statul Satanei.  Tu ești ultimul rămas în lista lui ne-ho-tă-rît!

–???-i-am răspuns.

–Vezi, să nu zici că nu te-am preîntîmpinat. Mai mult ca atît: Vlad Vasilevici te vrea  în brațele lui! În cavou!—a șuguit zdravăn trimisul pseudoțarului de pe Bîc.

Și cînd am dorit și eu să-i strig în…

Vezi articol original 19 cuvinte mai mult

