filat ordina

–-Stimate domnule președinte, de partid, bineînțeles, cum comentați faptul că elevii și profesorii tuturor liceelor, nu doar cei ai Liceului “Gh. Asachi” din Chișinău, au fost obligați de Maya Sandu să fie prezenți la mitingul de azi?  Că de medici, farmaciști și toți funcționarii publici cu carnete de partid liberal-democrat nu mai face să pierdem timpul, amintindu-vă…

–Mulțumesc foarte mult pentru întrebare. E una eminamente istorică. Vreau să vă spun Dvs și miilor de cititori ai Dvs că totul e strict legal, euroconform și în strînsă concordanță cu norma civilizată, cea legal-constituțională. Dar ce, comuniștii nu procedau la fel?

–Întocmai, stimate domnule președinte, de partid, bineînțeles. Sunteți mulțumit, cel puțin în parte, de mitingul de azi, 7 septembrie 2014?

–-O întrebare pe care o așteptam. Cum să nu fiu? Mai mult decît mulțumit.

Dvs ați fost pe post de invitat oficial al evenimentului și ați putut vedea cum a fost întîmpinat și petrecut din scenă dl Pantelei Sandulachi, membru marcant al PLDM-ului, președintele organizației extrateritoriale a PLDM-ului, tot el președinte al Asociației “Parlamentul ‘90”.

–Să înțeleg că PLDM-ul e în creștere vertiginoasă în comparație cu anul 2009 și 2010?

–Cu certitudine da!(și mă mîngîie pe decolteu). N-ați văzut azi ce ovații binemeritate au stîrnit discursurile exemplificatoare ale lui Ștefan Creangă? Mic om de statură–mare om de stat, nu? Exact ca Ștefan cel Mare și Sfînt. N-ați fost Dvs martor la aplauzele celor 100.303 membri liberal-democrați izbucnite atunci cînd artistul popoarelor lumii, dl Grecu, l-a invitat în scenă pe dl Nicolae Vicol, ex-șef al Inspectoratului Fiscal Principal de stat, demis și arestat ilegal de Plahotniuc? N-ați aplaudat și Dvs atunci cînd laureatul tuturor premiilor naționale, dl Grecu, i-a oferit mîngîietor microfonul dlui Eduard Bănăruc, cel care și el a fost defăimat de oastea criminală  a păpușarului Plahotniuc pentru niște kilograme de iepuri(așa zicem noi la euro) și pentru 700 000 lei+20 mii de dolari+19 mii de euro găsite în safeul lui de serviciu? De parcă domnul Bănăruc nu avea dreptul legal să-și păstreze venitul de la nuntă, cumătrie și propria-i înhumare la biroul din sediul Guvernului… De prestanța la bară a domnilor Balițki, Ioniță, Butmalai, Furdui și Ciobanu nici nu mai vorbesc. Sunt mîndru că PLDM-ul crește ca pe drojdii și fără Vasilcău, Tănase, Godea, Nagacevschi, Vieru, Ciubașenko, Negruța și alți dezertori liberal-democrați de cîndva.

–-Vorbitorii de azi sunt tidvele de afiș ale PLDM-ului în Campania electorală  din 2014?

–-O, nu numai ei. N-ați observat cît de des a fost întrerupt de ovații dl Boris Volosatîi, de-al cărui discurs publicul era în delir? Dar de evoluarea impecabilă a dlui Victor Bodiu, care a renăscut practic Banca de Economii a statului vînzîndu-mi-o mie, prin Șor? La auzul frazei “Moldova fără mafie, Moldova fără alte partide”, țîșnită dintre buzele dlui Recean cei  100.303 oameni, fără mine, aplaudau cu tot ce aveau între picioare, scuzați, în  dotare.

–-Din cauza emoțiilor ?

–Cu certitudine da. Noi suntem un partid puternic și sincer. Ceea ce promitem împlinim sută la sută. Am promis că veți trăi într-o Moldovă fără sărăcie și o aveți. Am promis salarii și pensii decente, europene–și le primiți. Am promis o Moldovă fără Voronin și fără de comuniști-iată că am interzis prin lege PCRM-ul care nu mai are dreptul legal să participe la alegeri. Și pe altă cale am susținut PNL-ul, ca statutul său unionist să fie înregistrat fără probleme. La fel și Partidul lui Renato Usatîi. Așa că partid mai democrat ca PLDM-ul nu există la moment. Chiar dacă avem înregistrat un Partid Democrat . Deocamdată…

–Dvs vorbiți că azi ar fi fost în piață 100.303 membri  PLDM. Presa Dvs scrie c-ar fi 100.000. Pe cine să credem?

–-Pe mine, evident. Dacă era prezent și  Voronin  atunci aveau să fie 100.304 delegați. Fără mine.  Dar, spre regret, despre cei plecați noi, creștinii, ne pronunțăm ori numai de bine, ori deloc. De fapt corect ar fi să scrie toți că în Piața Marii Adunări Naționale au fost aduși cu forța 100.303 angajați ai Republicii Moldova, care răspund la chemarea  mea, și numai a mea, la orice oră de zi sau de noapte.

–De ce numai la chemarea  Dvs? Nu sunteți, conform verdictelor lunare ale tuturor Politi(sili)coanelor pe locul II-III?

–-Asta s-o creadă analiștii de acolo vînduți in corpore  lui Plahotniuc  și Usatîi. Eu am fost, eu sunt și voi fi politicianul nr. 1 al Republicii Moldova!  Dacă nu mă enervez într-o zi și după ce o bag pe toată în buzunarele mele iau și o reunesc,  bărbătește, cu Patria-mamă.

–Cu România???

–Eu am mai multe Patrii și mame, așa că fiți buni și ghiciți ce am avut în vedere…

–Tot vă mai captivează alegătoarele  tinere, așa ca mine și nu prea tinere? Lumea invidioasă LuLeancă  pe Dvs zice că și bărbații cu sex-appeal  nu vă lasă indiferent…

–Mulțumesc  frumos  pentru întrebare, ai fost și-ai rămas o drăguță(mă cuprinde și, prin surprindere, mă sărută). Totul e conform cu legislația europeană, iar eu, în calitate de politician nr. 1 în Republica Moldova, nu pot să  dau înapoi, eu voi sta mereu înaintea tuturor, mereu în față, las-să vină alții din spate și să ne convingă, puternic penetrînd viața politică a Republicii Moldova, ca să simțim cu toții dacă e discriminat în vreun fel cetățeanul acestui stat cu vocație europeană sau nu.

Numai așa să ne ajute Dumnezeu!

Un interviu de Olgutsa  Roman

(P)

 

P.S. Pentru acest interviu m-am ales cu un ceas. Invidioșii spun că ar costa numai…70 mii de euro, în magazinele elvețiene.  Asta înseamnă că nu trebuie să mă opresc. Asta înseamnă că trebuie să mă antrenez să țin piept la multe-foarte multe interviuri cu dl Filat.

O.R.

 

ceas olga (1)

