Anhela

 

Merge Mișu Ghimpu prin Uzina metalurgică din Rîbnița.

Merge țanțoș,  ca prin una din casele lui, cică nedeclarate la CNI.

“Cătușe pentru VIPere politice aveți?” îi întreabă el pe toți.

“Eșcio net, Mihail Gheorghievici,  eșcio net”, i se răspunde cu teamă în glas și-n privire.

“Atunci bonjur, maman, vă spun eu în poloneză și mă duc cu o falcă-n cer și alta-n pămînt spre Tiraspol.”

Merge Mișu Ghimpu, hai-hui,  prin Tiraspol.

“Cătușe pentru VIPere politice aveți?”- întreabă el toți muncitorii dintr-o uzină a FSB-ului din pseudostatul  creat de Elțin.

“Net, net i net, mnogouvajaemîi  Mihail Gheorghievici “, i se răspunde  în ritm de paradă.

“Atunci  gud bai, davai do svidania, vă spun eu în limba turcească și mă duc val-vîrtej pîn-la Berlin.”

Merge Mișu Ghimpu, mîndru ca un crai, prin  Berlin.

“Cătușe pentru VIPere politice aveți?”- întreabă el toți nemții ce-i sar în cale.

“Da’ pentru cine vă trebuie cătușe din astea, Mihail Gheorghievici?”-îl întreabă , săltîndu-și  în aer sînii uriași, Angela Merkel. „Dacă  pentru iubărețul meu amic de Lăpușna atunci îți răspund în limba prietenului  meu  Putin: Net, net i net!”

…Merge Mișu Ghimpu prin pustiu.

 

