După ce-am publicat materialul „Angela Honta–liantul viitoarei coaliții de pe Bîc ? ” am aflat că interlocutorul meu(vezi materialul) a știut ceva foarte esențial atunci cînd mi-a dictat ultimele trei fraze de final.

Aflat la București, Filat a trimis de urgență  prin Viber negociatorilor săi, dar și viitorilor parteneri de Coaliție pe cine ar vrea el în cele mai importante posturi de stat.

Important e că Filat s-a autoexclus din schema precedentă în favoarea a două femei.

Cert  e că de la o vreme Filat nu mai are încredere în nici un bărbat din partid.

Fie el cît de sexy și inteligent. Nu mă întrebați de ce Bodiu l-a părăsit, și Negruța, și Leancă, și Godea, și alți cavaleri pe care-i sorbea altădată din ochi bravul coțcar de Lăpușna.

Așadar Filer, așa precum îi place să-l dezmierde Angela Merkel pe Filat, a revenit, în sfîrșit la normal, și se-ncrede doar în 2  femei din partid.

Pe care le vrea, cu toată dinamita inimii lui, la Putere.

Formulele sale politice de azi sunt numai 2:

1. Lili Palihovici–speaker și Adrian Candu–prim-ministru

sau

2. Nata Gherman-prim-ministru și Adrian Candu–speaker.

Ceea ce mai știm e că o altă femeie, și anume Angela Honta, l-a convins deja pe Moș  Vor On In să accepte aceste formule de guvernămînt.

Cuvîntul decizional aparținînd celor de la PD.

Ah, da, o să mă-ntrebați, dar  unde-i  LuLeancă?

Fiind întrebat de o echipă de jurnaliști de ce a promis în campania electorală că numai Leancă va fi prim-ministru și după 30 noiembrie 2014, Filer a răspuns, scurt pe doi, astfel: „Știți, mama mea mi-a dat un sfat creștinesc pe care-l urmez de mic și pînă acum: Despre cei duși să vorbești totdeauna ori deloc, ori numai de bine.

All right?”

banca

