Ca să fiu fericit mai vreau trei posturi

Şi cel de ţar, ce-n veci mi se cuvine.

Şi-un nume nou, cu bolşevice rosturi.

De-acum numele meu este: Ruşine!

 

Ca să fiu fericit mai vreau o ţară

Şi-n ea tot ce ordon, din vreri creştine,

Să împlinesc, cu numele-mi de-ocară.

De-acum numele meu va fi : Ruşine!

Chiar dacă nu mă vreţi, vă am pe viaţă,

Eu, ţarul ţării glăsuind prin mine,

Şi-am să mi-o rebotez în dimineaţă,

De-acum numele ei va fi: Ruşine!

 

Şi-aşa copiii toţi mă vor cunoaşte

Şi vulturii vor fi vînaţi preabine

Şi lumea va muri şi se va naşte,

Rostind întîiul ei cuvînt: Ruşine!

Şi lumea va muri şi se va naşte,

Rostind întîiul ei cuvînt: Ruşine!

Şi lumea va muri…

13 octombrie 2011,

                              Minsk, Belarusi, Penitenciarul pentru vorbitori

