Un ministru dintr-un  guvern mi-a desecretizat aseară o informație–bombă!

Cică Vladimir Vasilevici, alias Kant ot SRI, alias Gabar ot FSB are, precum Hitler în timpul celui de-al doilea război mondial, un buncăr acasă.

–-Da, da, continuă noul meu informator din miezul Puterii, are un buncăr, adică un adăpost blindat, cu seif, pentru construcția căruia a plătit 3 milioane de euro.  Seiful e cu amprentă digitală și oculară, ca la trezoreria Băncii Naționale.

Ministrul se jură că lui Elan Sor i-au revenit din dezbrăcarea Băncii poporului numai 10%.

Restul banilor sunt în seiful din buncăr, care se află chiar sub piscina din casa haiducului de la Lăpușna.

De asupra acestuia se scaldă  Gabar Kantovici cel veșnic filat.

–Se scaldă peste banii din banca poporului nostru, mă-nțelegi???–s-a răsculat ministrul bolnav de dreptate și echitate socială pentru moldoveni.

–-Stai că nu ți-am spus totul,-mă apucă strîns de mînă ministrul și mă bagă cu forța în mașina lui neagră ca cerul gurii celui cu buncăr deasupra piscinei din casă.

––În buncăr Gabar sau Primul, așa cum ne-am obișnuit noi să-i zicem de pe cînd era prim-ministru, ține cash 500 000 000 de euro!!!! Poți să-ți închipui? 500 000 000 de euro? Dar Sturza minciunea că 60% din banii Băncii poporului s-au dus la Moscova. Nimic mai fals, acum ai aflat purul adevăr de la mine!!!

Astea mi-a SIS aseară noul meu informator dintr-un guvern.

Rog CNA-ul și Procuratura Generală să se autosesizeze imediat pe acest caz.

 
27 ianuarie 2015
