Din ziua publicării primului material despre Buncărul cu seif al foFilatului, acesta i-a zmuls din mînă cheia Anhelei de la Buncăr.
–-Din această  zi uită de seif!!! Numai tu mă puteai pîrî lui Vasilcău!!!
Și printre aceste cuvinte a strecurat și înjurătura  rusească  a lui Lupu, rostită acum cîțiva ani în Parlament.
––Ți-ai pierdut toată încrederea în fața mea! Toată viața ai fost o…..(a repetat aceeași înjurătură,  doar că în limba română). Și eu în….. nu am încredere deloc!!! De mîine poți să te cari de aici, că nu ne mai leagă nimic!!! Cum nici nu ne-a legat!!!
Anhela vrea să se ducă în apartamentul de lîngă Manej.
Vladimir foFilat nu mai crede în nimeni și nici nu știe unde să fugă cu atîta bănărit. Speriat din cauza deconspirării Buncărului său,  a schimbat codurile de acces la seif, dar tot turbă de ciudă, căci a primit o dublă lovitură într-o singură zi: i-a fost deconspirat Buncărul cu seif și cu 500 000 000 cash în el și Voronin a devenit total ineficient, fiindcă așa și nu a reușit să-l dea pe Leancă-trădătorul cu capul de asfalt.
–-Revenirea lui Leancă în fruntea Guvernului echivalează cu arestarea și condamnarea mea!–își repetă proprietarul de Buncăr în fiecare dimineață, cînd își potrivește zulufii implantați în oglindă.
Apoi îți încuie cătușele la mîini și-i ordonă șoferului să-l zboare, cu o atitudine profund ASUMATĂ, drept spre temnița VIP.
 
