Bocet de lume

Lumea e-o sodomă, lumea e-o gomoră,

Lumea e un iad fără sfîrșit,

Răul o iubește, ura o devoră

Și nimic din Cer n-a împlinit.
––––––––––––––-

Brațele-s închise, inima-i pustie,

Sufletu-i înnegurat mereu.

Nu se mai găsește strop de apă vie,

Lumea-și este sieși Dumnezeu.
––––––––––––––-

Lume, gravă lume, puneți-aș alt nume

Și te-aș duce-n munți, să reînvii.

Să vorbești cu Domnul, să fii sfîntă lume

Și să uiți odată de urgii.
––––––––––––––-

Să nu fii sodomă, să nu fii gomoră,

Să n-ai chip de iad fără sfîrșit,

Să nu scriu că focul urii te devoră

Și nimic din Cer n-ai împlinit!

 

25-26 martie 2015

 

Ultimul răsărit

Cu mierlele pe umeri aș tot scrie,

Cu vulturii la creștet aș citi,

Să-mi dea sărutul ei o iasomie

Și eu să mor de parcă n-aș muri.
–––––––––––––––

Cu ciutele păscîndu-mi rar tristețea,

Cu stelele ce vor a mă-ncălzi,

Apusului să-i glăsui frumusețea

Și să tot mor de parcă n-aș muri.
–––––––––––––––

Cu tulnicele înflorind durerea,

Cu-anahoreții-crini ce mi-or vesti

Ultimul răsărit, să am puterea

În veci să mor de parcă n-aș muri.

27 martie 2015

„Ultimul răsărit</p><br /><br />
<p>Cu mierlele pe umeri aș tot scrie,</p><br /><br />
<p>Cu vulturii la creștet aș citi,</p><br /><br />
<p>Să-mi dea sărutul ei o iasomie</p><br /><br />
<p>Și eu să mor de parcă n-aș muri.<br /><br /><br />
---------------------------------------------</p><br /><br />
<p>Cu ciutele păscîndu-mi rar tristețea,</p><br /><br />
<p>Cu stelele ce vor a mă-ncălzi,</p><br /><br />
<p>Apusului să-i glăsui frumusețea</p><br /><br />
<p>Și să tot mor de parcă n-aș muri.<br /><br /><br />
---------------------------------------------</p><br /><br />
<p>Cu tulnicele înflorind durerea,</p><br /><br />
<p>Cu-anahoreții-crini ce mi-or vesti</p><br /><br />
<p>Ultimul răsărit, să am puterea</p><br /><br />
<p>În veci să mor de parcă n-aș muri.</p><br /><br />
<p>27 martie 2015”

 

 

Hora din ceruri

 

Va fi  greu să cînți Iubirea

Moartea-n prag cînd te-o striga,

Dar și-atunci să porți  slujirea

Domnului, Măria Sa.

 

Va fi greu să-nvingi păcatul

Și oftatul, rînd pe rînd,

Dar și-atunci la PreaÎnaltul

Să-ți duci inima cîntînd.

 

Va fi greu, trăind  în lume

Să devii om nelumesc,

Dar și-atunci să urci  spre culme,

Triluind nepămîntesc.

 

Va fi greu să pleci de-aice,

Să-ți lași neamul va fi greu,

Dar și-atunci, c-un snop de spice

Să urci dealu-n Dumnezeu.

 

Va fi greu să uiți trecutul

Moartea-n prag cînd te-o striga,

Dar și-atunci să zbori din lutul

În care-apărui cîndva.

 

Va fi greu pînă la ceruri,

Vămile te-or întrista,

Dar ce horă de misteruri

În Christos te-o aștepta!

28 martie 2015

