Gigi Becali nu mai există.

Gheorghe Becali s-a mîntuit încarcerat.

Fostul președinte de partid, parlamentar și europarlamentar,  a declarat, la ieșirea din Biserica Pipera, că toată averea lui o va dărui săracilor și lui Dumnezeu.

Și se va dezice de politică pentru totdeauna.

Gheorghe Becali:“Viaţa mea s-a şters, am şters toul cu buretele şi am început o nouă viaţă care se numeşte Gheorghe Becali.  Gigi Becali nu mai există. A murit. Eu, Gheorghe Becali, îl caut pe Hristos, mă duc după Hristos oriunde este el. Îi caut pe cei bolnavi, pe cei săraci, pe cei dezbrăcaţi, pe cei însetaţi, pe cei din temniţă şi pe cei din spitale. Eu nu vreau să mor în pușcărie. Toată averea mea o dau lui Hristos. Mi-e ruşine de ceea ce făceam eu.  Temnița mi-a adus cel mai mare cadou din viața mea–Mîntuirea! Dacă mă interesează mântuirea, mai are „Steaua” vreo valoare pentru mine? Lucrurile astea, materiale, nu mă mai interesează. Pentru mine, „Steaua” va fi numai o societate comercială, care va câştiga bani, bani pe care, la rândul meu, îi voi lua şi-i voi  da bolnavilor,  bisericilor, săracilor și o să fac numai lucruri bune pentru Hristos”.

Oare cine dintre politicienii miliardari ai Basarabiei de azi îl va urma, în toate, pe Gheorghe Becali?

Filat?

Cel care a fost botezat cu prenumele Gheorghe?

Doamne, Ajută!

 

