Bună ziua,

Mai întîi citiți comentariul unei fete, ce mi-a luat apărarea în 2010…în fața unei armate de postaci plătiți de Filat…

Și care-i problema dacă d-l Vasilcău aștepta un post? Îl merita pe deplin!V-aș sfătui să-i citiți opera, articolele, să Vă informați de activitatea desfășurată (ex. organizarea Festivalului Internațional “Maluri de Prut”).Ai nevoie de 2-3 vieți ca să ajungi la nivelul Domniei Sale. (asta chiar dacă dânsul mâine și-ar înceta activitatea literară).T. Vasilcău merita un post înalt la guvernare, Ministru al Culturii chiar sau cel puțin într-o Ambasadă a RM peste hotare. Din pacate, Filat alege “specialiștii” după alte criterii…
Filat, bussinesman fără suflet și fără nici o valoare (demnitate, patriotism, moralitate), dacă avea în echipa sa pe unul ca d-l Vasilcău, avea numai de câștigat… Dar în acest caz, Traian s-ar fi compromis numai cu prezența alături de un trădător. Ce bine că a plecat de acolo.
V. Filat e al doilea Iurie Roșca ! Lumea a crezut în el, săraca lume.
D-le Vasilcău, nu trebuie să vă “salveze” nimeni…Oameni ca D-voastră ne salvați Neamul de mancurți și râme (care nu au cum să înteleagă cuvântul “verticalitate”, din simplul motiv că sunt râme).
Nu cedați ! Aștept cu nerăbdare articolele D-voastră pe blog, câteva picături de lumină în țara beznelor, numită RM.
D-le Vasilcău, nu ați dori să aderați la PL? Acolo măcar există oameni (dar mai ales un LIDER) care au/are verticalitate!Dat fiind faptul că Filat va citi postarea mea (așa cum va citi fiecare cuvântzel al D-voastră), voi spune că  în orice țară a lumii (nu mai zic europeană, unde adevărata Cultură e la ea acasă de secole ) oamenii de creație sunt puși la rang de Ambasadori Culturali. Într-o țară civilizată, oamenii de creație sunt purtătorii de cuvânt ai unei națiuni. Faptul că cineva din PLDM dă replica cu exprimarea “frustrările unui om de creație” arată cât preț pune acest “partid” pe opera unui om de creație și, prin urmare, se autodiscreditează. Fără să mai numim și alte bile negre, cum a făcut-o, în adevărat rol de om de creație, d-l Vasilcău.D-le Vasilcău, aș dori să continuați șirul “frustrărilor” și să spuneți tot ce aveți de spus ! Mă bucur că mai sunt Oameni ca Dv-oastră care spun lucrurilor pe nume. Fără să mă laud, fac parte din aceeași lume, puțină, din păcate, în MD.P.S. Am făcut cunoștintă cu D-voastră în vara lui 2001, eram cu oaspeți, colegi și colege de facultate din SUA, în vizită în Moldova. Am discutat la terasa din spatele Academiei de Arte (str. Mateevici). Vă transmit și din partea lor toate salutările și tot Respectul ! P/u că sunteți un Adevărat Om de Creație (am citit toate aparițiile editoriale ale D-voastră). Cu multă considerație, un alt om de creație.   Maria-Augustina Hîncu,

Franța

Iunie 2010

Nota mea: Era tocmai perioada cînd părăseam în mod deschis PLDM-ul, fiind pe deplin conștient că acesta e un ditamai  grajd pentru cornutele mari, unde cine nu acceptă să fie animal dus de lanț la păscut de Filat va fi strivit pe loc. Fără cîrtire!

Deși Filat a pus pe urma mea toți șobolanii lui din presă, Dumnezeu mi-a spus: „Nu te teme, vînt vor veni–vînt se vor duce!”

Deși Filat a trimis și niște bandiți să mă urmărească, Maria-Augustina Hîncu și alte sute de făpturi pămîntești mi-au scris din toată lumea  să nu mai  privesc în urmă, să privesc numai spre Cer, cu crezămînt.

Deși Filat m-a tîrît prin subsolurile Direcției Urmărire Penală a MAI-ului condus de Roibu, deși Filat, prin șobolanul-deputat Ciobanu(azi în buzunarul lui Leancă) m-a lipsit, prin Curțile lui de Apel și Supreme de Justiție, de 5.500 de euro ce-i meritam pentru libretul scris la muzicalul”Porțile”, eu tot nu am murit de foame.

Visul lui Filat nu s-a împlinit.

Tot el a pierdut pînă la urmă, fiind părăsit și de rude, și de colegi.

Eu am rezistat mai mult datorită unor oameni, care m-au rugat să continui și să nu tremur ca un laș în fața plutonului de bandiți mediatici și din Poliție ai lui Filat.

Am continuat, în ciuda tuturor valurilor de defăimări.

Unul din acei oameni care m-au rugat să nu abdic din Demnitate a fost chiar Maria-Augustina Hîncu, ce pe atunci, în iunie 2010, studia cu fratele ei, Damian, în Franța.

Fratele ei mai  fiind și unul din participanții activi ai revoluției din 6-7 aprilie 2009, unde am scandat și eu: „Jos Voronin! Jos comunismul!”

Azi, la 2 aprilie 2015, în ziua mea de naștere, vreau să  mulțumesc tuturor oamenilor care nu mi-au permis să demisionez din Lumină  și să le spun că Dumnezeu, din vara lui 2010, mi-a vorbit și-mi vorbește  prin ei.

Cu certitudine, așa precum ar recunoaște, de-ar vrea, și…Filat.

Prădalnicii din crăia lui Dumnezeu: Profeții adevărate

