Azi mi-am permis să aflu cum gîndește(dacă gîndește!) poporul și am mers să-l văd.

–Să-i bag în…pe toți! Că-s hoți!–mi-a zis un reprezentant al poporului.

–-Eu nu-s hoț! Eu sunt om!–mi-a spus la urechea dinspre Filat un deputat al poporului.

–-Taci!Ești și tu de-al lui Plahotniuc!–l-a contrazis un artist al poporului, tot el și director de teatru. De stat.

–-Dar eu, în situația asta, cînd miliardul de dolari furat din buzunarele noastre nu-l restituie nimeni, cred că nimeni n-are nevoie de alegerile locale din iunie.

–-Să înțeleg că alegerile locale ar trebui anulate?–curios îl întreb.

–Exact! Trebuie anulate pînă cînd nu se vor restitui toți banii, iar cei vinovați– să putrezească în pușcării!

La auzul acestor vorbe mi-am dat seama că Moldova nu are popor.

Fiindcă brusc dispăruse din piața poporului toți cei revoltați.

Deși parcă nu se zărea nici barem un nouraș pe cer…

