Aseară Nata Morari, pe care n-o iubesc, l-a întrebat pe Chirtoacă dacă e adevărat că dl Cojușnean, ex-consilier comunisit, azi liberal, ar fi primit cadou de la Primărie 100 de loturi de pămînt, iar consilierul născut liberal Topală–doar unul cît toate cele 100 luate împreună.

Răspunsul  politicianului care și-a depus viața lui și-a prietenei sale pe altarul Unirii tuturor celor cu bani  a fost că da, numai că cel de a oferit asemenea daruri nu este el, ci Urechean.

Cel din 2002.

Acum, cetățean indecis ce sunt, stau și mă întreb: Bine-bine, Ștefan cel Mare și Sfînt, și reîncarnat, care se laudă cu un concubinaj interminabil chiar în direct la Nata Morari, nu vrea să fie votat din milă, ca răul cel mic, fiindcă el e  Ștefan cel Mare și Sfînt Junior, dar de ce tace Urechean și nu sare pe loc să-l salveze?

Adeverind că el a dăruit pămîntul din parcuri gheaurilor din 1992 pînă-n 2015!

De ce tace gospodarul de Urechean?

Carevasăzică(vorba lui preferată!) a răcit, după o înghețată servită pe băț?

P.S. Domnii mei cititori de pe facebook, eu nu înțeleg de ce trebuie să dăm ultimatumuri unii altora. Eu sunt contra ambilor candidați la Primăria Chișinău. Nu agreez răul, nici mare, nici mic. Îl pot ierta, dar nu-l pot uita. Deci, nu sunt orb ca să votez nici Dodoana, nici Toana! Vă rog să nu-mi impuneți opinia Dvs, pe care o respect, că vă aparține, dar n-o accept pentru mine.

