Pilat vede că junele Chirtoacă, în sfîrșit, după cei 8 ani de pîrcălabie, s-a apucat de lucru în Chișinău și-și spune: „Da’ de ce eu, după 4 ani de pus pe butuci semiMoldova să nu mă apuc de lucru, în mod serios, ca să transform R. Moldova într-o Grecie de succes a Europei?! Pentru aceasta am nevoie numai de voturile PDM-ului, ale PLM-ului și ale PLDM-ului meu. În caz de PLM-iștii nu mă vor prim-ministru îmi va sări cu certitudine în ajutor Voronin cu ortacii lui.

Și în clipa cînd voi fi reales de către deputați prim-ministru jur că nu voi fi un simplu cap de guvern! Noul meu program se va numi: În primii 4 ani am furat pentru mine în numele integrării europene, în următorii 4 ani voi fura pentru mine în numele salvării Țării de ruși!”

Dacă e să medităm puțin asupra penultimei lui fraze, atunci trebuie să-i dăm toată dreptatea lui Pilat.

El NU a fost un simplu prim-ministru, fiindcă un simplu șef de guvern NU poate în 4 ani să pună pe butuci tot sistemul financiar-bancar al unui stat.

În 4 ani  un simplu prim-ministru NU poate deveni  din milionar în euro–miliardar în dolari.

Deocamdată, în dolari!

În 4 ani un simplu(în rusă: prostoi, nicidecum prost) prim-ministru  NU poate transfera prin sistemul de granturi și achiziții subordonat partidului său sute de milioane de euro la conturile unor caraVITE conduse, formal, de un copleș, care are licență pentru toate genurile de activitate descoperite pe glob!

În 4 ani un simplu prim-ministru NU poate  preacurvi cu toate tîrfele din gubernie, unele de nici 16 ani, încît numai după ce va fi  fost filat prin toate hotelurile din FrankFurt să se cunune cu cea mai vîrstnică  dintre  ele în vreme de post la mănăstirea Curchi, de nevoie!

În 4 ani un simplu prim-ministru NU poate  să cumpere toate televiziunile, portalurile și radiourile pe banii sustrași din Banca poporului, în perioada ianuarie  2010- noiembrie 2014.

Chiar dacă din mai 2013 pînă-n 2014 el răspundea și la numele Iura LuLeancă!

În concluzie, cel care de 4 ani a intrat în Topul miliardarilor lumii, NU a fost nicidecum un simplu prim-ministru și nici NU va fi!

Pînă în 2014 marii lui susținători mai erau Butmalai, Cimbrucciuc și Maria Ciobanu.

Alta decît privighetoarea de la București.

Din 2015 a rămas numai cu Maria lîngă el.

Noapte și zi!

Iarnă și vară!

Maria e bufnița care îi cîntă pe pat și pe casă!

A bună plecare, trăncănește lumea cea rea și invidioasă.

A bună plecare spre postul de prim-ministru?

Din care a fost izgonit de către Parlament și Ograda Constituțională în mai 2013?

 
