La scara blocului mă așteaptă un mare demnitar liberal-democrat, care din 2010 nici nu-mi răspundea la binețe.

–-Vă salut, cu mult respect, Maestre! Cîtă dreptate ați avut! Ce rău îmi pare că nu v-am ascultat și nu am părăsit PLDM-ul, împreună cu Dvs, la 6 iunie 2010. Recunosc, am trădat. Și am suportat canalia de Filat 6 ani! Mă-nțelegeți? 6 ani în jilțul  Puterii! Nu mai bine mergeam la PD?

Cînd ajung în fața Guvernului alt grangure liberal-democrat mă cuprinde.

–-Sunteți profet! Cîtă dreptate ați avut cînd l-ați pus la zid, întîiul dintre toți, pe curvarul Filat. Nu v-am ascultat și mă căiesc. Numai PD-ul mă mai poate ierta. Ce părere aveți?

La cafenea nu reușesc să duc lingura la gură că-mi strînge mîna, fără să i-o întind, un analist din PLDM. Îmi face plocoane pînă la podea, apoi oficiază:–-Pacea și mila Domnului să fie peste Dvs. Ce prost și naiv am fost că m-am lipit de Filat, mafiotul și desfrînatul ista… Apropos, nu știți cum să ajung la inima mare a  lui Plahotniuc?

Seara, în drum spre casă, un cîntăreț de curte al PLDM-ului prinde a-mi trilui la telefon: Eu v-am iubit și  respectat totdeauna! Jur că așa a fost! Nu-mi dădea voie idiotul de Filat să vă demonstrez acest lucru. Iertați-mă, vă rog… Nu știți cum aș putea să ajung ministru al culturii în noul guvern?

Înainte de culcare, dau să închid pagina de facebook, dar o altă somNitate PLDM-istă mă deranjează la chat: Maestre scump, scuzați că am tăcut 6 ani și nu v-am răspuns la nici un mesaj. Nu s-a putut, credeți-mă, nu s-a putut. Filat ne-a pus botniță la toți cei din brigada lui și ne-a somat să întrerupem orice relație cu Dvs. Ex-deputatul Ghenadie Ciobanu v-a exclus din opera muzicală „Porțile” la insistența lui Filat. Astfel că ați pierdut 5500 de euro. Și drepturile de autor asupra libretului. Uniunea scriitorilor a pus și ea umărul ca Dvs să pierdeți procesul contra acestei unelte ciobănești de-a curvarului de la Lăpușna. Mulți au fost cei care au dorit să vă linșeze, inclusiv ministrul Roibu, cel care v-a tîrît pe Dvs și prietenii Dvs prin Departamentul Urmărire Penală a MAI-ului. Slavă Domnului că n-ați pățit nimic!… Mă puteți ajuta cu vreun sfat cum aș putea să devin director la Palatul Național?

Mă-ntind în pat. Pun capul pe pernă. Și înainte să adorm mă străfulgeră dintr-odată un gînd: Nu cumva numele meu este Vlad Plahotniuc, atotputernicul și atotnevăzutul țar al semiMoldovei și eu nu știu?

Că, în caz contrar, de ce o mai fi apelînd toată burtăverzimea la mine, cerîndu-se în Partidul Democrat din Moldova cu-atîta-ndîrjire și extaz?

 

