Ieri am aflat că PLM îl va susține pe candidatul Ion ot PLDM  pentru șefia Guvernului semiMoldovei.

De ce, oare?–mă întrebam ca într-o oră să aflu răspunsul de la București.

Cică Mihai, primul mare patriot român basarabean și unicul unionist din PLM, a fost racolat relativ recent de Loja Masonică din România.

Cu Dorin cu tot.

Și cu Anatol.

Cei trei care, sub presiunea finanțatorilor masoni de pe Dîmbovița, au și luat ieri hotărîrea ca fracțiunea PLM să-l susțină pe masonul Ion la 4 ianuarie în Parlamentul guberniei.

Întîmplătoare să fie, oare?

Eu spun că nu.

Cum nu e întîmplătoare nici afirmația lui Ion: ” Dacă nu voi fi eu ales, oricum va fi ales prim-ministru un om cu profil ca al meu!”. Adică un mason, ca și Vlad cel din detenție. Adică un mason, ca și Valeriu, cel demis în toamna lui 2014.

Cum nu e întîmplătore nici inSIStența lui Mihai ot PLM ca viitoarea alianță să fie ori cu masonii din PLDM ori deloc!

Precum deloc întîmplătoare nu e nici spusa Cuviosului Paisie Aghioritul despre cei trei diavoli ai lumii contemporane: comunismul, ecumenismul și masoneria.

PLM-ul, fugind parcă de comunism, a dat peste unul dintre frații lui și se desfată?

Masonul Ion, candidatul Gaz-Prom-ului și a Masoneriei ruse la șefia Guvernului semiMoldovei.  Și George. Cel Soros. Unul dintre cei 10 masoni din Guvernul Mondial. Neortodox. Și necreștin, în general.

Doamne, Ferește!

P.S. Prieteni de-ai lui Ion mai sunt: Lucinski, Kondiakov, Tăriceanu, Iliescu…

