–-Tu ești consultantul lui FILip?-mă întreabă azi o ministreasă cu sex-appeal pronunțat, la vedere.

–-Nu, zic.

–-Cum nu?-insistă ea.

–-Scurt pe doi: Nu, repet.

–-Păi ia stai oleacă lîngă mine, pe canapea, și lămurește-mă. Duminică ai fost la Publika TV, la emisiunea „Opinia Publică?”

–-Fost, zic.

–-Și prezentatoarea  te-a întrebat ce măsuri urgente ar trebui să întreprindă noul Guvern ca să calmeze brusc furia poporului?

–M-a întrebat.

–-Și toate măsurile ce le-ai propus tu duminică au fost preluate luni de majoritatea ministerelor guvernului FILip?

–-Preluate, zic.

––Păi asta nu înseamnă că dumneata ești consultantul prim-ministrului Pavel FILip???–m-a întrebat și m-a îngropat la pieptul ei ministreasa.

Pierdui pe loc darul vorbirii. M-am făcut roș ca curcanul Dodon la față. Am scotocit în memorie, dar n-am mai găsit nici un cuvînt.

Ajuns tîrziu acasă, m-am uitat în oglindă.

Și m-am întrebat: –Dragă domnule Vasilcău, după ceea ce-a spus ministreasa cu sex-appeal pronunțat, la vedere, chiar de-ai zice de-acum și corbilor că nu ești consultantul lui Pavel FILip că nu te vor crede…

