Numărul nebunilor nelegați din semiMoldova nu e deloc în descreștere.

Credeam că după Voronin-paranoicul loviturile date, ca la box, în pieptul fraged al ființei noastre naționale vor lua sfîrșit.

Dar n-a fost, n-a fost să fie…

Locul vrăjmașului expirat nu rămîne niciodată neocupat de alți vrăjmași, cerberi și mai abitiri în lupta cu Noi, cu cei mulți și dezbinați de aceiași vrăjmași ghidați prin telecomandă și bani de la Moscova.

Aseară, mi-a fost destul un singur minut, doar unul!, să deschid postul de televiziune Moldova 1 ca să-l văd acolo cocoțat, ca pe-un tanc, pe deja autoproclamatul președinte de gubernie pravoslavnică, Dodon.

Mi-a fost destul să-i ascult o singură propoziție.

–-Anul acesta moldovenii vor alege, sunt convins, un președinte bun, care să promoveze statalitatea moldovenească și limba moldovenească, ca să nu murim ca popor și națiune.

Brusc mi-am dus mîna dreaptă la gură–-să nu vomit.

Și-am șters de pe ecran scuipatul porcos al lui Dodon, aruncat nouă în față, în direct!

 

 

 

