Nu, nu pentru 30 de arginți ne-a vîndut, altfel spus: trădat, Vladimir Filat.

Cel care a trăit ca un cameleon, semnînd hotărîri de guvern ca și „Vladimir Filat”, iar la televiziuni apărînd drept „Al Vostru Vlad Filat”.

Lingușire acceptată de toți servii lui din toate domeniile.

Se pare că numai Voronin are demnitatea propriului prenume. El din Vladimir n-a mai căzut  în… Vlad.

Vorbeam însă azi de Filat. De vînzătorul ori trădătorul Filat.

Pe cine, oare, a vîndut-trădat el?

În 2015, la spovedire, în fața lui Vladimir(nu Vlad) Kantarean, ambii fiind în altar, a zis: „Preasfințite prieten, colega, recunosc că am vîndut toate posturile din țara mea, la prețuri variind între 50-280 000 euro, cash, evident, în numele promovării cursului și vectorului proeuropean.  Recunosc că am pervertit toate fetele de 18-20 de ani, în numele integrării mele în zona europeană, evident.

Recunosc că sunt veșnic flămînd, sunt cleptoman, mănînc pe zi cîte-un miliard de lei, vreau a doua zi un miliard de dolari, a treia zi însă mi-i foame de un miliard de euro. Și tot așa… Boala mi se trage din copilărie, s-a agravat în tinerețe și se acutizează continuu. Recunosc că eu, Gheorghe Filat, așa fiind botezat la Lăpușna, nu am leac.

Nici Dumnezeul vostru n-are ce-mi face.

Am venit și eu la mărturisit fiindcă așa e trendy, așa e ok din punctul de vedere al PR-ului meu de politician nr. 1 al Republicii Moldova.

Eu ce-am promis am făcut. Mașina de 150 000 de euro, nou-nouță, te așteaptă afară.

Recunosc că am vîndut cîte ceva, dar nu recunosc că sunt trădător. Eu n-am trădat speranțele și viitorul acestui popor, eu n-am jefuit cel mai sărac stat de pe continent și, cu certitudine, n-am pentru ce să mă pocăiesc. Poate numai pentru că l-am numit Păpușar pe Plahotniuc, dar și pentru asta mi-am cerut scuze în mod public.

Așa că îți doresc mult Noroc, Sărbători Fericite și La mulți Bani!”.

În 2016, Filat, cel cu barbă, probabil se va spovedi după zăbrele.

Cu gîndul la Olea, care se va spovedi pe site-ul INTERPOL-ului privind.

Filat, de fapt, și-a expus părerea lui despre trădare duminică, 24 aprilie, în sfînta zi de Florii, cînd prin robii săi Năstase, Deliu, Lucinski, Moțpan și Dolganiuc și-a scos ultimii săi fani în piață și a lovit cu pietrele zmulse din viitorul său monument în polițiști.

Filat este Iuda, e clar.

Fariseii  și cărturarii aceiași rămîn.

Sinedriul e neschimbat.

Plebea se-ntreabă-ntr-un glas: Oare Pilat poate fi Plahotniuc? Cel cu spălatul pe mîini?

Oare Ilan Shor, Leancă, Gurin, Chetraru și Drăguțanu sunt pe post de Baraba și Plahotniuc se teme să-i bage la zdup, lîngă Filat?

Din întregul calvar lipsește, pare-se, numai Mîntuitorul Christos, ca să fie răstignit, din nou, în locul celor cu adevărat vinovați, pe dealul Golgotei.

Poporul înseamnă Christos, domnii mei?

Și dacă-nviem în sfîrșit?

Nu vă temeți deloc de a noastră-nviere???

