Am privit, ca pe-o boală, emisiunea tulbure POLITICA de la Lucinski 7 GazProm TV.
Am aflat de la Popov Jr. că există așa o profesie „Fost Ambasador în Austria”. Știam, ce-i drept, pînă azi că există doar profesia de „ex-ministru al Culturii”, acordată pe viață dlui Ungureanu. Mi-a plăcut corectitudinea limbii române și bunul-simț la Oazic, umbra lui Iura LuLeancă: „așa s-a primit”, „nu știu de ce s-a primit așa”, „Guraaaaa!!!!”, „Guraaaaaa!!!!!!, n-auzi, măi Mihăeș???”, „Taci, îți spun!!!!!” etc.
Vedeți, cel puțin, emisiunea desfrîNatei Morari de ieri… 
Tot de acolo am aflat că analistul de curte al lui Filat, scundul Nantoi ar fi abonat permanent la o clinică din Germania. Minutul 56-57 este dovada! Poate cu asta l-au și cumpărat țopii, că prea-și rupea cămașa pentru ei…
Am impresia că n-avea numai cine-l lega în direct… Pe el și pe Alioșa Tulbure, de profesie „ex-ambasador la ONU!”. 
Tot de acolo am mai aflat că Popov Jr. recunoaște că nu e bine ca protestatarii Partidului DA să arunce cu pietre în polițiști, că e timpul să se înarmeze cu „mantirovci”, vorba lui, și tot el recurge doar la zicale și sudalme rusești, atunci cînd caută cuvinte prin buzunare și nu se poate exprima adecvat în limba română.
Oare dînsul gîndește exclusiv rusește?
Oare chiar e KGB-ist?
Prin moștenire?
Așa precum este și Nata?
Morari?

P.S. După ce-am publicat acest material, inițial pe facebook, a apărut la orizont și domnul Popov, de profesie  ex-ambasador. Mi-a scris că-i place foarte mult pamfletul, sugerîndu-mi „să nu retrăiesc tare și s-ăl pocetuiesc de azi înainte”, după care a adăugat:”Daca mai vedeti greseli, chiar va rog sa mi le semnalati”.
 
I-am răspuns:”Bătut-am palma”, iar ex-Excelența Sa mi-a dat like.
Semn că de-acum umbla-va pe la toate protestele din tîrg fără zare de vreo „mantirovkă”…
