În sfîrșit!

Renato s-a hotărît  să-și facă publică relația intimă cu Dodon.

El declară că relația lor este foarte serioasă.

Luînd pildă de la înaintașul său, Filat, primarul de Bălți i-a cumpărat lui Dodon inel, 3 lanțuri de mărgele și două perechi de cătușe din aur curat, iar  vîrfurile sînilor lui Renato le-a incrustat cu un milion de cristale Swarowski.

Astfel la soare te poți uita, da’ la Dodon ba!

Nunta urmează să fie jucată în același restaurant unde s-a căsătorit primarul Chirtoacă, care a acceptat să-i cunune.

–-Eu sunt cel mai fericit primar general din… Lume!–a declarat Chritoacă reporterului de la Homosexualitatea TV. Numai eu îmi pot permite să cunun în fiecare zi cîte-o pereche de moldoveni. Așa sper ca în 365 de zile dintr-un an să fericesc, cel puțin, 730 de oameni. Cît n-am reușit să fac în cei 10 ani de primar!

„Pe plan personal totul e bine. Acum am timp mai puțin. Mă pregătesc poate, știți cum, m-oi însura și eu ca toți oamenii. Am găsit aleasa inimii. Știe despre asta, dar vedem până la urmă cum s-a primi. Totul o să fie bine. Să iubești și să fi iubit este un sentiment minunat. Îmi doresc ca în acest an în Moldova să fie cât mai puțini oameni singuri”, a spus Renato Usatîi.

Privindu-l pe Igor Dodon, dar referindu-se, probabil, la ruda acestuia, nimeni alta decît… Sandra… Dodon!

Hai, Noroc!

Și altu-n loc, și casă de piatră!

