Faptul că de miercuri seara toată liota de partid liberal-democrat opozant, fără accedere la noua configurație politică, și servii ei mă atacă în grup, ca să nu zic: În haită m-a pus serios pe gînduri.

S-au năpustit, mai ceva ca niște hiene, sturzii, gonțele, uliii, hultanii cu toată presa lor din dotare, dezgropînd un os pe care tot alde ei l-au ascuns în lut încă din mileniul trecut.

Nu știu de ce a lipsit din GRUP doar Olguța Roman…

Scuzați-mă pentru lipsa de modestie, dar Nu credeam că pot să renasc un partid!

Filat, cu tot haremul său, acum jubilează, fiindcă din 6 iunie 2010 am fost pentru el dușmanul mediatic nr.1.

Cînd mă vedea pe stradă fugea de mine, de parcă eu aveam 10 păzitori de corp și nu el.

Țopa aplaudă, Renato se șterge pe barbă.

În sfîrșit, s-a găsit cel mai mare criminal din acest stat!

În sfîrșit, punem la zid un om incomod pentru noi, îl sfîșiem!

Și oasele, strînse grămăjoară, să fie duse celui care așteaptă capul meu, ca pe-un trofeu, în Penitenciarul nr.13!

–-E Ora de Ras! Să-l radem pe Traian, acum se poate!

Omule bun, Nu sunt sfînt, dar Dumnezeu mi-a dat pînă azi mai multe cuvinte decît l-aș fi rugat eu.

Mi-am clădit cărțile, 64 la număr, piatră cu piatră, mai bune sau mai rele, din 1995 pînă în 2016.

Sunt milionar în poeme, nici nu mi le țin minte pe majoritatea dintre ele.

N-am cum.

Ele sunt comoara mea. Altă avuție nu am, deși  cărțile mi le-am dăruit, cu bucurie.

Ele mă faceau tot timpul să visez și să uit de prietenii mei de ieri, care m-au și condamnat la uitare, rîzînd.

Și numai cînd  supăram  vreun lider de partid hop că apărea și compromatul din sertar, tot de șefii lor pregătit.

–-Cine nu e cu noi e împotriva noastră!-auzeam. Ce te crezi?

Iar eu nu-i ascultam și pierdeam mașină, apartament și posturi de stat.

Mă bucuram ca un copil atunci cînd un prieten mă felicita în față și nici NU bănuiam că dînsul ascundea în geantă cuțitul.

Și-i dăruiam tot: și geantă, și carnet, și ban și Viața mea!

Și el în cupă îmi turna otravă!

 

25 august 2016

Imagini pentru haită,

