–-Numai la noi un om nerealizat sub nici un aspect poate spera că va ajunge președinte de stat???–mă întreabă un om de 69 de ani.

––De ce vă permiteți să gîndiți așa?–îl întreb.

–-Pentru că Maya n-are familie, n-are CV, n-are trecut, n-are prezent, n-are viitor, n-are nimic. Are de 5 luni un partid creat de antinaționalul de Soros și cei plătiți de el, și atît.

Ce trebuia să-i răspund? Tăceam.

–-Știe doar să se certe cu Plahotniuc, știe doar să-l viseze pe Filat, pe care vrea să-l amnistieze în caz că, Doamne Ferește, se va cocoța în fotoliul de președinte. Că taaaaare a mai iubit-o Filat. Și ea pe dînsul. De dragul căruia a intrat și în PLDM. De dragul căruia a participat, prin semnătură, la orice crimă a lui. Și acum, în loc să-i țină de cald la pîrnaie, duduia vrea să-i spunem: „Te iubim???”.

Tăceam, în continuare.

––Nu vede că-i cad frunzele pe cărare? Nu vede că i s-a încheiat cariera înainte de a i se începe? Nu vede că aliații ei sunt doar PLDM, PN și PDA, care se tem de pușcărie ca diavolul de tămîie? Oare chiar ne crede  pe noi inculți cu toții și vrea să ne instaleze cîte o cameră video în fiecare dormitor, ca elevilor la BAC? De așa președinte avem noi astăzi nevoie? De așa președinte slab de puternic? Sau, poate, slab, dar puternic? Puternic în ce? Zi ceva!!!

Recunosc: N-am avut ce zice.

M-am aplecat doar, în semn de mulțumire și dusu-m-am spre Maya mea, la PAS.

 

Imagini pentru maia sandu

