Am deschis televizorul și cînd am auzit că domnul Nantoi, vicepreședintele lui Leancă, e purtătorul de voce al domnișoarei Sandu am închis.

Acesta e un miracol mi-am zis, că de trădare nici vorbă nu poate fi!

Acest fapt trebuie inclus în Cartea cărților Guinness, drept model pentru întreaga planetă.

Domnul Soros, cel care e liantul și pliantul celor doi, se bucură.

Ia un pic de wisky, își toarnă-ntr-un pahar de cristal și ciocnește cu portretul noului președinte al Republicii Moldova din gigantica sa bucătărie.

Iar eu, copleșit fiind tot de dl Nantoi, aștept ziua cînd domnul Valeriu Munteanu ot PL va fi purtător de voce al PCRM-ului, cînd domnul Diacov ot PD  va fi purtătorul de voce al PLDM-ului și cînd domnișoara Sandu va fi președinte formal al Republicii Moldova, dar, de fapt, va conduce România de la Chișinău.

Oare cînd va veni acea zi?

Imagini pentru nantoi

