Vineri, candidatul la funcția de președinte al statului, actrița hollyvood-iană Maya Larguta a solicitat CEC-ului să o excludă din cursa electorală pe campioana multiplă la politshopping, Maya Shandu.

Fiindcă ultima ar fi pozat, surîzînd, vreme de 10 zile, cu toți conducătorii și conducătoarele de pe glob.

(Continuare după colajul foto).

Iar pozele le-ar fi afișat prin toate cotețele cvartetului Soros-Țopa-Platon-Filat.

Fapt ce contravine grav legislației electorale în vigoare.

Maya, dacă mai este una, lasă să-și facă nume așa cum mi-am făcut eu, prin muncă. Ăsta-i numele meu, pe care-l cunoaște toată țara. Prin muncă, timp de 15 ani, numele ăsta l-am făcut. Cu muncă grea, mare, am făcut numele meu. Nu eu sunt cea care a deținut funcția de ministru datorită lui Filat și Plahotniuc, ci ea. Ea să nu mă atingă pe mine, că o fac praf. Dacă mă apuc să vorbesc despre ea, și anume cum a fost numită la funcția de ministru al Educației, va ieși rău. Și vă asigur că eu am multe de declarat. Pe mine lumea mă cunoaște. Eu numai ies și lumea începe să se adune în jurul meu,” a zis Maya-1.

Drept răspuns, Maya-2 l-a trimis pe dl Năntoi, vicepreședintele lui Leancă, direct în brațele Mayei-1, dar glasul acestuia nu s-a lăsat decît… amuțit.

Vineri și sîmbătă,  știrea cu privire la cererea Mayei-1 de excludere din cursa electorală a Mayei-2 a fost amplu mediatizată în presă, apoi uitată.

Să înțelegem că actrița hollyvood-iană Maia Larguta, din frică politică,  și-a retras cererea de la CEC ori CEC-ul se teme cumplit de forța inimaginabilă a politshoppinguistei Shandu?

P.S. Codul electoral spune: „Nu pot fi utilizate în scop de publicitate electorală imagini ce reprezintă instituţii de stat sau autorităţi publice, atît din ţară cît şi de peste hotare, ori organizaţii internaţionale. Se interzice combinarea de culori şi/sau sunete care invocă simboluri naţionale ale Republicii Moldova ori ale altui stat, utilizarea materialelor în care apar personalităţi istorice ale Republicii Moldova sau de peste hotare, simbolistica unor state străine sau organizaţii internaţionale sau imaginea unor persoane oficiale străine.

Imagini pentru femei sumo

Imagini pentru femei sumo

 

