Mă uit la panourile publicitare ale lui Dodon, de peste tot.

Pare a fi om serios, deși ideile lui sunt cam neserioase.

Caut panourile publicitare ale Mayei Sandu, de nicăieri.

Pare a fi serioasă, deși ralierea ei cu Năntoi și Compania lupcinskoidă pare cam neserioasă.

Repet: Pare a fi serioasă Maya, deși împrietenirea ei cu fsb-ista Morari nu poate decît să dea de bănuit de ce dînsa susține atît de feroce minoritățile sexuale și este susținută de ele la fel de cumplit!

„Te-i mira de-a șuiera”, zicea regretata mea mamă despre așa specimene de om.

Te-i mira de va schimba ceva domnișoara Sandu, în caz de ajunge președinte de gubernie.

Tot de la maică-mea am învățat și altă frază memorabilă: „Mîna străină ia foc”.

Aceasta se referă la Dodon.

Acesta ieri ura românii, azi–îi iubește. Acesta ieri declara că va anula Acordul de asociere cu UE, azi declară că un președinte nu poate face așa ceva.

Deducem de aici că tovarășul Dodon ar putea să taie și porumbul și buruiana concrescută cu porumbul, din același cuib.

Prea oropsitule și violatule popor de toată clasa politică a semiMoldovei,

Chiar crezi că domnișoara Sandu te poate ferici, cînd ea n-a cunoscut încă fericirea unei durabile căsătorii, creștinește împlinită doar între un bărbat și-o femeie?

Chiar crezi că tovarășul Dodon nu poate dormi din cauza problemelor tale, tot mai multe și tot mai de nerezolvat?

Eu, sincer fiind, nu te pot îndemna, dragă poporule, pentru cine să-ți irosești votul la 13 noiembrie 2016.

Între politica antinațională și anticreștină, promovată decenii la rînd de către acoliții lui Soros în semiMoldova și politica velikorusă, șovină și antinațională eu aleg să vă spun că Nu am nimic… de ales.

Dodon, cel susținut de Usatîi, Nu este omul în care să mă regăsesc.

Nici Maya, cea susținută, cu toate mădularele, de Filat.

Eu Nu pot admite ca celibatara Sandu să pună  semn de egalitate între un sodomit/o sodomită și omul sărman, îngenuncheat în fața Maicii Domnului, care nu-și mai pune ultima firimitură de speranță decît în Cerul deasupra capului său.

Pentru un om cu demnitate Nu există rău mic sau rău mare.

Există răul și-atît!

Poporule necăjit, eu Nu te  îndemn nici să boicotezi turul II.

„Iubește și fă ce vrei”, ne îndeamnă Sfîntul Augustin.

Ești liber să faci și tu ce vrei.

Oricum, Viitorul, despre care-ți vorbesc în exces cei doi politicieni rămași în cursă, nu-ți mai aparține demult, dragă poporule.

Și nici ziua ta de mîine, care ție-ți place să crezi că-i în mîinile lor!

Imagini pentru dodon si maia sandu

 

