Președintele semiMoldovei, Igor Dodon, zis Cel Darnic, este recunoscut drept unul dintre cei mai blajini conducători de state din lume.

Vrea Chișinăul concert gratis cu vedete din Rusia?

Președintele oferă concert gratis cu vedete din Rusia pentru Chișinău.

Vrea Comratul concert gratis cu vedete din Rusia?

Președintele oferă concert gratis cu vedete din Rusia pentru Comrat.

Vrea Mitropolia Moldovei susținere din partea sa?

Președintele oferă întreaga lui susținere Mitropoliei Moldovei.

Vrea poporul semiMoldovei alegeri în baza Votului mixt?

Președintele roagă deputații socialiști să ofere cadou alegătorilor semiMoldovei Legea votului mixt.

Poporul i se roagă, președintele îi îndeplinește doleanțele.

Cu Doamne, Ajută și punct, vorba preferată a lui.

Ieri, președintele Dodon cu o armată de socialiști, a urcat în vîrful Sfîntului Munte Athos.

Cu multe, foarte multe daruri.

Îngenunchind în fața icoanei Maicii Domnului Prodromița, icoană făcătoare de minuni, care plînge.

—Preacurată Maică Născătoare de Dumnezeu, a rostit în șoaptă președintele. Roagă-l, te rog, pe Fiul tău, Iisus Hristos, să-mi dea bunăstare mai multă. Dacă eu voi fi cel mai bogat, atunci și poporul moldovenesc va fi bogat.

—Bine, a răspuns Maica Domnului.

—Preacurată Maică Născătoare de Dumnezeu, a continuat, plin de entuziasm, președintele, roagă-l, te rog, pe Fiul tău, Iisus Hristos să-mi dea minte mai multă. Dacă eu voi fi cel mai deștept, atunci și poporul moldovenesc va fi deștept.

—Bine, a răspuns Maica Domnului.

—Preacurată Maică Născătoare de Dumnezeu, a zis președintele și a cuprins cu brațele-i tremurînde icoana făcătoare de minuni, apoi a continuat: Roagă-l, te rog, pe Fiul tău, Iisus Hristos să-mi dea tinerețe fără bătrînețe și viață fără de moarte. Dacă eu voi fi tînăr și veșnic, atunci și poporul moldovenesc va trăi mai mulți ani.

A urmat o tăcere ca un cutremur.

Președintele a luat icoana în brațe, a dus-o la urechea dinspre Kremlin, dar icoana tăcea.

—Preacurată Maică Născătoare de Dumnezeu, de ce m-ai părăsit?-a întrebat, cu o față brăzdată de lacrimi, președintele.

—Nu te-am părăsit, Igor Nicolaevici, s-a auzit o voce îndurerată din icoană. Eu te văd și te înțeleg, ca o mamă, numai una n-o pot înțelege deloc: de ce cînd te uiți la mine te gîndești, de fapt, la noul președinte al Iranului, Hassan Rouhani? De ce cînd mă cuprinzi te gîndești, de fapt, la liderii nord-coreeni ?, iar cînd mă săruți te gîndești, de fapt, la sărutul ce-l dai lui Dmitri Rogozin oricînd și oriunde?

Astea a zis Maica Domnului, după care a plîns, iar președintele nu mai contenea să strîngă lacrimile ei, ca pe un semn închipuit că dorințele sale au fost, în sfîrșit, auzite și transmise, spre avizare finală, mai Sus.

În Guvernul ceresc.

